Kontakt

Peeter Teedla

 

uuringuekspert

eesnimi.perenimi[at]emor.ee 

Oled siin: Kodurubriik / Lahendused / Uuringusuunad / Bränd ja kommunikatsioon / Reklaamipanuste uuring AdEx

AdEx - reklaamipanuste uuring

AdExi reklaamipanuste uuring annab alates aastast 1994 võimaluse tellida soovitud väljavõtet konkreetsest reklaamist kõigis meediatüüpides (sh reklaamklippi teles), koostada reklaamijate TOP-e erinevate perioodide, toodete, kanalite lõikes. 

 

AdEx on suurepärane võimalus saada reklaamiturust täielik ülevaade.

Konkurentide kohta saab teada:

  • kes panustas
  • kui palju panustas
  • kasutatud meedia
  • esituskordade sagedus

Reklaamirahade jagunemise osas saab teavet:

  • meediatüüpide lõikes
  • väljaannete/kanalite lõikes

 

Uuring hõlmab kuut valdkonda: telekanalid, raadiojaamad, ajalehed ja ajakirjad, välireklaamikanalid ja internetikeskkonnad.

  

Metoodika

Teleuuringu puhul salvestatakse uuritavate telekanalite pilt (koos heliga) 24 tundi päevas kõigil päevadel. Andmebaasi sisestatakse kõik eetris olnud reklaamid. Eelmise päeva info on kättesaadav järgneva päeva õhtuks.

 

Raadiouuringu puhul saadavad uuringus osalevad raadiojaamad meile regulaarselt info oma jaamas eetris olnud reklaamide kohta koos kellaaegade, reklaamijate jm vajaliku teabega. Eelmise kuu info on kättesaadav järgneva kuu 20. kuupäevaks.

 

Trükiajakirjanduse (ajalehed ja ajakirjad) reklaami kaardistamiseks sisestatakse kõik väljaannetes avaldatud reklaamid. Trükiajakirjanduse info on kättesaadav järgnevalt: suuremate päevalehtede info ilmumispäeva õhtuks, maakonnalehtede eelmise nädala andmed järgneva nädala neljapäevaks.

 

Välireklaami uurimisel lähtume välireklaamifirmade regulaarselt edastatud andmetest, kus on toodud reklaamide esitamise kohad, ajad, reklaamitavad margid, tootenimed jm info. Eelmise kuu info on kättesaadav järgneva kuu 20. kuupäevaks.

 

Internetireklaami uurimisel lähtume internetikeskkondade regulaarselt edastatud andmetest, kus on toodud reklaamide esitamise vorm (bänner, e-post), aeg, maksumus, reklaamijad, reklaamitavad margid jm info. Eelmise kuu info on kättesaadav järgneva kuu 20. kuupäevaks. 

 

Kontakt | RSS | Telli uudised e-mailile | Sisukaart

Copyright Kantar Emor 2017