Kontakt

Triinu Ojala

Juhtekspert

eesnimi.perenimi[at]emor.ee

Rahvusvaheline tugi

Kuuludes TNS gruppi oleme osa TNS Automotive meeskonnast, 

mis annab võimaluse vahetada kogemusi,osaleda konverentsidel ja olla kursis maailmas toimuvaga.

Oled siin: Kodurubriik / Lahendused / Võtmesektorid / Autod ja transport / Auto- ja transpordisektor

Auto- ja transpordisektor

04.01.2010

Autosektorile ei olnud 2009. aasta parimate killast. Kui uusi autosid (Eestisse jäänud autod) müüdi veidi alla 10 000, siis see ei ole kindlasti see, mida esindused sooviksid. Fookus pöördus pigem müügilt teenindusele.

 

Kantar Emor on nii headel kui ka halbadel aegadel olnud selles valdkonnas toimivatele ettevõtetele abiks valikute tegemisel ja otsuste langetamisel. Rohkem kui kümneaastane kogemus autoturu uuringute osas on andnud meile asendamatu kompetentsi turu tundmisel, uuringuvajaduste mõistmisel ning turu eripäradega arvestamisel.  

Autotootmine jääb meist kaugele ning enamjaolt on ka autoreklaamid gobaalsed, seega on autosektori fookuseks eelkõige klientide teenindamine müügi ja järelteeninduse kaudu. Kantar Emor pakub tuge nii standardtoodete kui ka erilahendustega peamiselt järgmistes autosektoriga haakuvates valdkondades:

  • kliendirahulolu uuringud nii auto ostnud kui ka teeninduses käinud klientidega - kuna kokkupuuted esindustega ja remonditöökodadega on harvad, viiakse kliendirahulolu uuringud selles valdkonnas läbi eelkõige kontaktijärgse tagasiside kogumisena;
  • teeninduskvaliteedi mõõtmise uuringud - mystery shopping'u metoodikaga teeninduskvaliteedi hindamine ja kontrollimine;
  • brändi (nii esindused kui ka autobrändid) maine ja konkurentsisituatsiooni kaardistused eesmärgiga optimeerida ja paremini suunata kommunikatsiooni;
  • fookusgrupid eesmärgiga jõuda klientide sügavama mõistmiseni - tajuda nende otsustusprotsessi ja tehtud valikuid.

 

Autosektor ei tähenda meie jaoks mitte ainult autot ennast, vaid ka sellega kaasnevaid teenuseid - varuosadest ja rehvidest kuni bensiinijaamadeni. Nii teemegi uuringuid ka nendel aladel eesmärgiga kaardistada konkurentsisituatsiooni ning toetada kommunikatsiooniotsuseid.

 

Küsitleja lõbus töö ...

Käimas on tanklateemaline uuring.
Küsitleja: Ja miks Te ei tangi selles bensiinijaamas?
Vastaja: Seal nad nüüd ainult söövad. Mul pole aega selles söögijärjekorras seista.

Küsitleja lõbus töö ...

Käimas on autoteemaline uuring.
Küsitleja: Ja miks Te valisite just selle automargi?
Vastaja: Teate, sai mingil hetkel selline garaaž ehitatud, kuhu ainult Lexus sisse mahub.

  

Kontakt | RSS | Telli uudised e-mailile | Sisukaart

Copyright Kantar Emor 2017