Kontakt

Aivar Voog

brändiuuringute ärisuuna juht

eesnimi.perenimi[at]emor.ee 

TNS Emori TOPid ütlevad veel ...

Kus tahaksid Eesti inimesed kõige enam töötada?

Uuring "Eesti tööandjate maineuuring."

 

Milline on Eesti mainekaim ettevõte?

Uuring "Ettevõtete tuntus ja maine."

 

Kus on parim teenindus?

Uuring "ETI - Eesti teeninduseindeks."

 

Kelle kliendid on kõige õnnelikumad?

Uuring "RSI - rahulolu ja soovituse indeks."

 

TNS Emori TOPide võrdlus

Vaata siit lühiülevaadet, mida iga TOP Sulle annab.

Oled siin: Kodurubriik / Lahendused / Osta kohe! / Brändide edetabel / Brändide edetabel

Brändide edetabel

15.01.2010

Bränd on iga ettevõtte jaoks väärtus, sageli ettevõtte kalleim vara. Maailmas koostatakse erinevaid brändide edetabeleid - küll rahalise väärtuse, maine, leviku jm alusel. TNS Emor seab oma uuringus "Brändide edetabel" ritta Eesti inimestele meeldivaimad brändid.

  


 Tns Emor, Brändide edetabel

  

Uuringutulemused võimaldavad oma brändi võrdlust teistega ning jälgida oma brändi positsiooni muutust võrreldes eelmise aastaga.

 

Brändide edetabeli koostamise aluseks on spontaanselt nimetatud parima mainega brändid ning aidatult nimetatud viis kõige meeldivamat brändi (vastajale näidatakse logodega illustreeritud nimekirja erinevate valdkondade tuntuimatest kaubamärkidest).

  

Valim ja metoodika

Uuringu käigus küsitletakse 1000 eestimaalast vanuses 15-74 aastat, mis on esinduslik kogu Eesti vastavaealise elanikkonna suhtes. Uuring viiakse läbi TNS Emori kaks korda kuus korraldatava personaalküsitluse CAPI-buss kahe küsitlusperioodi käigus.

 

Ajakava

Värskeimad andmed 2014.  

 

Kontakt | RSS | Telli uudised e-mailile | Sisukaart

Copyright TNS Emor 2014