Kontakt

Jaana Helm

TNS Emori uuringuekspert

eesnimi.perenimi[at]emor.ee 

Oled siin: Kodurubriik / Lahendused / Uuringutooted / TNSi üleilmsed uuringulahendid / Conversion Model™ / Conversion Model - pühendumus

Conversion Model - pühendumus

06.01.2010

Lojaalsus ja rahulolu ei ole piisavad näitajad brändi ja tarbija vahelise suhte tugevuse mõõtmiseks. Kui lojaalsus on käitumuslik ja rahulolu hoiakuline, siis pühendumus on psühholoogiline näitaja, mis põhineb sellel, mis on tarbija mõtetes, tema emotsioonil. Pühendunud tarbijaga on lihtsam suhelda, nad on valmis maksma kõrgemat hinda ning nad teevad omalt poolt kõik, et leida just see õige bränd.

 

KUIDAS AITAB CONVERSION MODEL MINU ETTEVÕTET?

Segmenteerides tarbijaid pühendumuse alusel, annab see turundajale võimaluse:

  • hinnata koguturu konkurentsisituatsiooni;
  • kaardistada erinevate brändide tugevused ja nõrkused;
  • määratleda oma brändi kõige pühendunumad tarbijad ja tarbijad, kelle puhul on suurim oht kaotada nad konkurentidele;
  • määratleda kõige ohtikumad konkurendid, kelle juurde mittepühendunud tarbijad lähevad;
  • määratleda konkureerivate brändide tarbijad, keda on kõige lihtsam enda poole võita;
  • määratleda konkurendid, kellelt on kõige lihtsam tarbijaid juurde võita;
  • õppida tundma erinevate tarbijarühmade motivatsiooni.

 

 

Conversion Model jagab koguturu kaheksaks tarbijasegmendiks, mille analüüs aitab turundajal juhtida brändi lähtuvalt sellest kui tugev on suhe tarbijatega.

 

 

Uuringut on võimalik läbi viia nii personaal- kui ka telefoniintervjuude vormis. 

Conversion Model'i uuringulahendit on võimalik kasutada täiesti eraldiseisvana või võib selle mooduli lisada väga erinevatele uuringutele täiendava analüüsi vaatenurga saamiseks -  reklaamitestidele, rahulolu-uuringutele, brändi seirele jne.

 

 

"Conversion Model'i uuringulahendit on kasutatud globaalselt kõige väärtuslikumate brändide hulgast 80 brändi juures."
 
 

 

 

Tarbijate segmendid - ohud

Brändi tarbijad jagunevad pühendunud ja mittepühendunud tarbijateks. Esimesed on brändi väärtuseks, samas kui mittepühendunud on "libisemas" konkurendi juurde. Conversion Model annab vastuse, kuidas tugevdada sidet mittepühendunud tarbijatega.

 

 

 

Mittetarbijate segmendid - võimalused

Hetkel brändi mittetarbijad jagunevad kättesaadavateks ja kättesaamatuteks tarbijateks. Viimastele ei tasu energiat kulutada, samas on aga kõige tõenäolisem oma brändi tarbijaskonda suurendada  kättesaadavate mittetarbijate arvelt. Conversion Model annab vastuse, millised need segmendid on ja kuidas neid püüda.

 

 

 

"Tunne oma tarbijat - mittepühendunud tarbija lahkumine on 10-20 korda tõenäolisem kui pühendunud tarbija loobumine."
 
 
 

 

Kontakt | RSS | Telli uudised e-mailile | Sisukaart

Copyright TNS Emor 2014