Kontakt

Elvin Heinla


 

uuringuekspert

eesnimi.perenimi[at]emor.ee 

Oled siin: Kodurubriik / Lahendused / Uuringusuunad / Bränd ja kommunikatsioon / Trükimeediauuring

Trükimeediauuring

Trükimeedia loetavuse uuringu eesmärk on aidata turundajal valida oma sihtrühmaga suhtlemiseks sobivaimaid trükimeediakanaleid. Väljaannetele annab uuring kasulikku teavet loetavuse ja lugejate kirjelduse kohta, olles väärtuslikuks sisendiks väljaande õigele sihtrühmale suunamisel. Uuringuinfo on suureks abiks ka enda kui atraktiivse rekaamikanali turundamisel.

 

Uuring kaardistab ajalehtede ja ajakirjade lugejaskonna suuruse ning neid iseloomustavaid tunnuseid, nagu lugejate profiil, väljaannete hankimiskanalid ja lugemissagedus.

 

Trükimeediauuringut korraldab Kantar Emor personaalküsitluse CAPI-buss raames. Meediatarbimise ja taustaandmed kogutakse arvutil juhitavate personaalintervjuude (CAPI - computer assisted personal interviewing) meetodil. 

   

Kontakt | RSS | Telli uudised e-mailile | Sisukaart

Copyright Kantar Emor 2017