Multikliendi uuringud

Multikliendi uuringute ajakava

Uuri lähemalt siit.

 

 

 

Meie omnibussid


Soodne võimalus küsida inimeste arvamust!
Uuri lähemalt ja hüppa oma küsimustega sobiva bussi peale!

 

TNS maailmas

 

Uuringud ja turundusteave rohkem kui 80 riigist üle maailma.

 

Uudised

16.03.2017 Emor Passwordil: üle poole eestlastest usub kõrgemaid jõude ning ülivõimetega inimesi

Täna alanud turunduskonverentsil Password lahatakse ühe teemana tarbijatrende, mis on seotud esoteerika ning vaimsusega. Emori tehtud uuringu järgi usub 59% Eesti elanikest ülivõimetega inimeste olemasolusse ning sama palju tunnistab kõrgema jõu olemasolu.

 

14.03.2017 Eesti eelistatuimad IKT valdkonna tööandjad on Skype, TransferWise ja LHV

Kantar Emori esmakordsest IKT sektori tööandjate maine uuringust selgus, et pingereas on juhtkohal Skype, kes on eelistatud tööandja mitte ainult IT-spetsialistide jaoks. Skype on eelistatud tööandjate pingerea eesotsas ka kogu elanikkonna ja tudengite silmis. Eelistatud IKT tööandjate esiviisikusse kuuluvad veel TransferWise, LHV, Swedbank ja Eesti Energia.

 

03.03.2017 Teleauditooriumi ülevaade veebruarikuus 2017

Veebruaris 2017 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 4 tundi ja 19 minutit päevas.

Eestlased veetsid telerite ees 4 tundi ja 23 minutit ning mitte-eestlased 4 tundi ja 11 minutit päevas. Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones ETV (24.3%), Kanal 2 (18.1%) ja TV3 (14.2%) vahel ning mitte-eestlastel PBK (15.0%), RTR Planeta (14.6%) ja NTV Mir’i (13.3%) vahel.

 

21.02.2017 Eesti elanike erakondlikud eelistused kohalike valimiste eel veebruaris 2017

Veebruaris viisime läbi selle aasta esimese uuringu, mis käsitleb elanike eelistusi enne kohalikke valimisi.

 

08.02.2017 Travyn Rhall: Turunduse kõige tähtsam trend on kliendikesksus

Üks maailma suurimad uuringufirmasid Kantar viis möödunud aastal läbi uuringu, milles küsitleti ettevõtteid kuuekümnest erinevast riigist. Eesmärk oli teada saada, kuidas läheb kliendikesksetel ettevõtetel võrreldes nendega, kes pole nii kliendile orienteeritud. Kahtlusteta näitasid tulemused, et kliendikesksus ja ettevõtte tulude kasv käivad käsikäes. Kliendikesksest lähenemisest rääkis Best Marketingiga Kantar Insights Global juht Travyn Rhall.

 

07.02.2017 Teleauditooriumi ülevaade jaanuarikuus 2017

Jaanuaris 2017 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 4 tundi ja 13 minutit päevas.

Eestlased veetsid telerite ees 4 tundi ja 19 minutit ning mitte-eestlased 4 tundi päevas. Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones ETV (19.4%), Kanal 2 (19.0%) ja TV3 (15.8%) vahel ning mitte-eestlastel PBK (16.5%), RTR Planeta (14.8%) ja NTV Mir’i (13.3%) vahel.

 

10.01.2017 Eesti noored on avatud mõttelaadiga

Noored lõbutsevad ja naudivad elu. Lasevad asjadel minna. Elavad virtuaalmaailmas ja sotsiaalmeediakanalites. Tahavad pidevalt midagi uut ja huvitavat. Need on asjad, mida noortest sageli arvatakse. Aga kas kõik noored ikkagi on sellised? Mida nad tegelikult hindavad, tunnevad ja vajavad? Millises väärtusmaailmas nad elavad? Et saada nendele küsimustele vastuseid, viis Kantar Emor 2016. aasta kevadel läbi uuringu, kus osales 1089 noort vanuses 15–25 eluaastat (Statistikaameti 2015. aasta andmetel on selle sihtrühma suurus Eestis 158 259 inimest).

 

Kontakt | RSS | Telli uudised e-mailile | Sisukaart

Copyright Kantar Emor 2017