Multikliendi uuringud

Multikliendi uuringute ajakava

Uuri lähemalt siit.

 

 

 

Meie omnibussid


Soodne võimalus küsida inimeste arvamust!
Uuri lähemalt ja hüppa oma küsimustega sobiva bussi peale!

 

TNS maailmas

 

Uuringud ja turundusteave rohkem kui 80 riigist üle maailma.

 

Uudised

19.02.2018 Meediareklaamiturg tegi mullu jõulise kasvu

Eesti meediareklaamiturg kasvas eelmisel aastal võrreldes tunamullusega kaks korda kiiremini ehk kolm protsenti, selgub Kantar Emori värskest uuringust. Enim kasvasid suhtarvuliselt reklaamiinvesteeringud raadiosse, internetikanalitesse ja otsepostitustesse.

 

16.02.2018 Lenovo – võimsaim Hiina kaubamärk

Seoses Hiina uue aasta saabumisega küsime, millised on selle riigi üleilmselt võimsaimad kaubamärgid – esimene on jätkuvalt Lenovo.

 

16.02.2018 Sotsiaalmeedia vähendab õlle tarbimist

Suured õlletootjad seisavad paljudes maailma riikides tõsise väljakutse ees, sest noored ei joo enam nii palju kui varasemad põlvkonnad, üllataval kombel mängib õlletarbimise vähenemises oma rolli ka sotsiaalmeedia.

 

14.02.2018 Kantar Emori uuring: Mõnusaim tunne jääb raamatupoest

Pidevalt kauplustes käies tekib meil nii häid kui ka halbu emotsioone, ent kust lahkub kunde kõige rõõmsamana? Kantar Emori värskest uuringust selgub, et mõnusaim tunne jääb raamatupoest.

 

09.02.2018 Teleauditooriumi ülevaade jaanuarikuus 2018

Jaanuaris 2018 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 4 tundi ja 25 minutit päevas.

Eestlased veetsid telerite ees 4 tundi ja 25 minutit ning mitte-eestlased 4 tundi ja 27 minutit päevas. Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones ETV (22,8%), Kanal 2 (14,0%) ja TV3 (13,0%) vahel ning mitte-eestlastel RTR Planeta (13,9%), PBK (13,7%) ja NTV Mir’i (9,8%) vahel.

 

09.02.2018 Kaupmehest võib saada ka reklaamiärimees

Värsked uuringud kinnitavad, et online-kaubamajad on saamas üksiti ka reklaamimüüjaiks, nii teenis Amazon mullu reklaamituluna kolm miljardit dollarit.

 

09.02.2018 Britid sõid jaanuaris vegantoitu

Kantari uuringud kinnitavad, et brittide menüü on muutumas, aina sagedamini on laual vegantoit ja seda eriti jaanuaris, pärast priskeid jõulusöömaaegu.

 

Kontakt | RSS | Telli uudised e-mailile | Sisukaart

Copyright Kantar Emor 2018