Kontakt

Aivar Voog

brändiuuringute ärisuuna juht

eesnimi.perenimi[at]emor.ee 

TNS Emori TOPid ütlevad veel ...

Kus tahaksid Eesti inimesed kõige enam töötada?

Uuring "Eesti tööandjate maineuuring."

 

Milline näeb välja Eesti brändide edetabel?

Uuring "Brändide edetabel."

 

Kus on parim teenindus?

Uuring "ETI - Eesti teeninduseindeks." 

 

Kelle kliendid on kõige õnnelikumad?

Uuring "RSI - rahulolu ja soovituse indeks."

 

TNS Emori TOPide võrdlus

Vaata siit lühiülevaadet, mida iga TOP Sulle annab.

Oled siin: Kodurubriik / Lahendused / Osta kohe! / Ettevõtete tuntus ja maine

Eesti suurettevõtete tuntuse ja maine uuring

Eesti suuremate ettevõtete tuntuse ja maine uuring on TNS Emori iga-aastane Eesti suurema käibega ettevõtete kaardistus.

 

Uuringu eesmärk on kaardistada ettevõtete positsioon tuntuse ja üldise mainekuvandi põhjal konkurentsisituatsioonis

 

TNS Emor, Eesti suuremate ettevõtete tuntuse ja maine uuring

 

Uuringusse võetavate ettevõtete valiku aluseks on Emori eelmise (2010.) aasta uuringu põhjal tuntumad ettevõtted + Äripäeva Käibe TOP 100 edukamad.
 

 

 Uuringu tulemusel selgub:

  • ettevõtete aidatud tuntus;
  • ettevõtete mainekuvand kahe parameetri alusel:
    • üldmulje (positiivne või negatiivne) ettevõttest mõõdetuna 10-pallisel skaalal ning
    • tugevusekuvand 10-pallisel skaalal.

 

Valim ja metoodika

Uuringu käigus küsitletakse 1000 eestimaalast vanuses 15-74 aastat, mis on esinduslik kogu Eesti vastavaealise elanikkonna suhtes. Uuringu viib läbi Emor kaks korda kuus korraldatava personaalküsitluse CAPI-buss kahe küsitlusperioodi käigus.

 

Ajakava

Uuring viiakse läbi igal kevadel alates 2000. aastast.
 

Kontakt | RSS | Telli uudised e-mailile | Sisukaart

Copyright TNS Emor 2014