Kontakt

Agne Kinks

brändiuuringute ärisuuna juht

eesnimi.perenimi[at]emor.ee 


Jaana Helm

uuringuekspert

eesnimi.perenimi[at]emor.ee 


Katrin Männaste

uuringuekspert

eesnimi.perenimi[at]emor.ee 

Kampaania mõju uuring

06.01.2010

Kampaania mõju uuring on reklaamikampaania tulemuslikkuse mõõtmise vahend. Kampaania mõju hindamine võimaldab hinnata läbiviidud reklaamikampaania tulemusi ning nende vastavust seatud eesmärkidele.

 

 

Kampaania mõju hindamise uuring põhineb kampaaniaeelse ja -järgse olukorra võrdleval analüüsil. See annab turundajale arvulise aluse reklaamikulutuste efektiivsuse hindamiseks. Soovi korral saab analüüsile lisada ka info konkurentide reklaamipanuste kohta (AdExi uuring), mis annab võrdlusaluse ning võimaluse täiendavaks efektiivsuse analüüsiks.

 

Kampaania mõju hindamise peamine väärtus seisneb võimaluses jälgida reklaami efektiivsust ning sellele seatud eesmärkide saavutamist (näiteks brändi tuntuse, ostukavatsuse tõus või maine muutus). Analüüsides brändi positsiooni või turuolukorra muutumist lähtuvalt kampaaniale seatud eesmärkidest, on võimalik optimeerida edasisi reklaamikulutusi ning täpsemalt suunata edasist turundustegevust. 

  

"Kampaania mõju hindamisel on võtmetähtsusega valimi esinduslikkus ning sama metoodika kasutamine nii kampaaniaeelses kui ka kampaaniajärgses uuringus."
 
 
 

 

Ära unusta eeluuringut õigel ajal tellida! Eeluuringu küsitlustöö peab olema lõppenud hiljemalt päev enne kampaania algust. Eeluuringut ei ole vaja, kui tegemist on uue brändi või toote/teenusega.

 

Reklaamikampaania mõju uuring võib olla ühekordne uuring konkreetse kampaania eel ja järel või seireuuring, mille raames jälgitakse pidevalt turundaja ja konkurentide brändide reklaamide märgatavust ja brändide tuntuse ning maine muutumist.

 

Iga konkreetne kampaania mõju uuring planeeritakse kliendi vajadusest ja situatsioonist lähtudes. Kampaania mõju uuringuid on võimalik läbi viia kogu Eesti 15-74-aastast elanikkonda peegeldava esindusliku CAPI-bussi uuringu raames, kus küsitlemisel kasutatakse sülearvuteid, mis võimaldavad vajadusel nii tele-, trüki-, raadio- kui ka välireklaamide näitamist.

 

Kontakt | RSS | Telli uudised e-mailile | Sisukaart

Copyright TNS Emor 2014