Kontakt

Aivar Voog

brändiuuringute ärisuuna juht

eesnimi.perenimi[at]emor.ee 

Osta kohe!

Jaeseire - igapäevakaupade ostukohtade turupositsiooni ja mainet kaardistav seireuuring


 Kaubanduskeskuste seire - kaubanduskeskuste ja kaubamajade turupositsiooni ja mainet kaardistav seireuuring


Finantsmonitooring - Eesti elanikkonna finantsolukorda ja finantskäitumist kajastav uuring

Uudiseid maailmast

Kalleim jaeketi bränd on Walmart. Loe edasi ...

Täispikk aruanne inglise keeles: The Top 20 Most Valuable Global Retail Brands 2010.

Rahvusvaheline tugi

Kuuludes TNS gruppi oleme osa TNS Consumer (FMCG) 

meeskonnast, mis annab võimaluse vahetada kogemusi,osaleda konverentsidel ja olla kursis maailmas toimuvaga.

Oled siin: Kodurubriik / Lahendused / Võtmesektorid / Kaubandus / Kaubandus

Kaubandus

05.01.2010

Kokkuhoidlikkus ja säästlik tarbimine on moes. Kaubandusettevõtted peavad aktsepteerima tarbijate äraootavat seisukohta ning leidma uue lähenemisnurga -  inimesi meelitataksegi tarbima läbi kokkuhoiu. Ei kunagi varem pole olnud nii palju sooduspakkumisi ja -kampaaniaid kui viimasel ajal.

 

TNS Emor on nii tarbimisbuumi kõrghetkedel kui ka tagasimineku ajal olnud selles valdkonnas toimivatele ettevõtetele abiks valikute tegemisel ja otsuste langetamisel. Rohkem kui kümneaastane kogemus tarbijate ja igapäevakaupade jaemüügituru uuringute vallas on andnud meile asendamatu kompetentsi turu tundmisel ning uuringuvajaduste mõistmisel.

 

Kauplus on see, kus saavad kokku tooted/brändid ja tarbijad. Sageli sünnivad valikud just seal ning mõju avaldavad lisaks brändile enesele ka paigutus ja kaupade üldine väljapanek, poesisene reklaam, käimasolevad kampaaniad ja palju muud. Koostööst kaupmehe ja tootja vahel sünnib sünergia, mis viib tarbija ostuni ja panustab brändi edusse.

 

TNS Emor pakub tuge nii tootjatele kui ka kaupmeestele peamiselt järgmistes kaubandussektoriga haakuvates valdkondades:

  • konkurentsisituatsiooni ja tarbijakäitumise üldiste trendide kaardistused;
  • brändi- ja positsioneerimisuuringud mõistmaks erinevate kliendisegmentide vajadusi ja ootusi, mille tulemus pakub sisendit oma klientide erilahenduste jaoks;
  • kliendisuhte tugevuse uuringud - nii strateegilise suunitlusega pikemaajaliste sihtide seadmiseks kui ka kontaktijärgse tagasiside kogumine operatiivseks tegutsemiseks;
  • teeninduskvaliteedi mõõtmise uuringud, kus ostumüsteeriumi metoodikaga kaardistatakse objektiivsed hinnangud teeninduskvaliteedile (vaata lähemalt siit);
  • fookusgrupid ja süvaintervjuud eesmärgiga jõuda klientide sügavama mõistmiseni, tajuda nende ootusi, mõtteviisi, otsustusprotsessi ja valikuid (vaata lähemalt siit);
  • ostukäitumise uuringud.

 

Ostuni jõudmiseks läbib iga ostja teekonna, mille vältel ta võtab nii teadlikult kui ka alateadlikult vastu hulganisti erinevaid otsuseid - alates ostukoha valikust kuni toote ja brändi valikuni. Ostukäitumise uuringud on need, mis aitavad mõista, kuidas liigub tarbija poes ja millised on tema otsustusloogikad riiulite vahel kõndides.

Kontakt | RSS | Telli uudised e-mailile | Sisukaart

Copyright TNS Emor 2014