Kontakt

Aivar Voog

brändiuuringute ärisuuna juht

eesnimi.perenimi[at]emor.ee 

Jaekaubanduse seire

Kui oled huvitatud igapäevakaupade ostmiskohtadest, ostmissagedusest ja tarbijate harjumustest, siis vaata

"Jaekaupade seireuuringut"

 

Oled siin: Kodurubriik / Lahendused / Osta kohe! / Kaubanduskeskuste seire / Kaubanduskeskuste seire

Kaubanduskeskuste seire

20.01.2010

Iga kaupmehe esmaseks sammuks on meelitada klient oma kauplusesse ning seejärel ahvatleda teda sooritama oma ostud just seal.

 

TNS Emor, Kaubanduskeskuste seire 


Strateegiliste otsuste tegemiseks on hea toetuda TNS Emori Kaubanduskeskuste seireuuringule, mida viiakse läbi kord aastas ning mille eesmärk on kaardistada kaubanduskeskuste turupositsiooni ja mainet.

 

Uuringu tulemusel selgub:

  • kaubanduskeskuste ja kaubamajade tuntus;
  • kaubanduskeskuste ja kaubamajade külastamissagedus;
  • klientuuri laius (eraldi toidu- ja tööstuskaubad);
  • klientuuri sotsiaal-demograafiline profiil;
  • kaubanduskeskuste ja kaubamajade hinna ja kvaliteedi suhte kuvand;
  • kaubanduskeskuste ja kaubamajade maineprofiil;
  • tööstuskaupade ostmissagedus;
  • suuremate kaubagruppide peamised ostukohad;
  • kulutused rõivastele ja jalatsitele;
  • tarbijate üldised hoiakud tööstuskaupade ostmisel (planeerimine, hinnatundlikkus, kampaaniatundlikkus jne).

 

Valim ja metoodika

Uuringu käigus küsitletakse 1000 Tallinna ja Harjumaa elanikku vanuses 15-74 aastat. Valim on esinduslik vastavaealise elanikkonna suhtes.
Uuring viiakse läbi arvutil juhitavate telefoniintervjuude (CATI) meetodil.
Vastavalt tellijate soovile on võimalik korraldada uuringut ka teistes linnades, nt Tartus ja Pärnus.

 

Ajakava

Uuringut viiakse läbi igal sügisel alates 2000. aastast.  

 

Kontakt | RSS | Telli uudised e-mailile | Sisukaart

Copyright TNS Emor 2014