Kontakt

Mari-Liis Eensalu

Juhtekspert

eesnimi.perenimi[at]emor.ee

Vaata ka

Kiendid saavad olla pühendunud ja õnnelikud vaid juhul, kui töötajad on rahul ja motiveeritud. Vaata ka töötajate pühendumuse TRIM.

Loe lisaks

Customer Experience Management (inglise keeles pdf.)


Corporate Reputation Management (inglise keeles pdf.)

Kliendisuhete tugevuse TRI*M

03.12.2009

TRI*Mi lähenemise eripära on kliendisuhete mitmekülgne analüüs, arvestades lisaks ratsionaalsele rahulolule ja käitumuslikule lojaalsusele ka emotsionaalse seotusega ning ümbritseva konkurentsikeskkonnaga. Nende dimensioonide baasilt arvutatud TRI*M-indeks on oluliselt täpsem tulevikukäitumise indikaator kui lihtsalt rahulolu.

 

KUIDAS TRI*M AITAB MINU ETTEVÕTET?

 

TRI*M-indeks on lihtne mõõdik, mida on hea rakendada ettevõtte juhtimistöös olukorra hindamiseks ja jälgimiseks. Lisaks ühenumbrilisele nn katusindeksile toetab TRI*Mi terviklahendus kliendisuhete juhtimist igas etapis:

  • TRI*M-maatriks aitab määratleda konkreetsed valdkonnad, mis nõuavad tähelepanu esmajärjekorras ning millised oleks kokkuhoiukohad;
  • veel toob TRI*M-maatriks välja selle, mis just Teie ettevõttes mõjutab kliendisuhte tugevust kõige enam;
  • TRI*Mi põhjal koostatud klientide tüpoloogia aitab juhtida soovituskommunikatsiooni osa firma maine kujundamisel;
  • kliendisuhte tugevuse analüüs annab signaale klientide võimalikust tulevikukäitumisest;
  • üleilmne TRI*Mi andmebaas, mis sisaldab üle 14 000 uuringu, pakub võimalusi anda hinnang oma ettevõtte tulemustele võrreldes neid keskmiste tulemustega maailmast;
  • oma turu konkurentsisituatsiooni kaardistus pakub lokaalse tasandi võimalust võrrelda oma ettevõtet konkurentidega.

 

TRI*Mi küsimustik kohandatakse igale konkreetsele ettevõttele, lähtudes selle spetsiifikast ja eripärast. Reeglina on TRI*Mi lähenemist võimalik ka ühendada varem tehtud kliendirahulolu uuringutega nii, et järjepidevus säilib.

 

Tugevad kliendisuhted, pühendunud töötajad ja hea läbisaamine partneritega, aktsionäridega ja teiste sidusrühmadega on ettevõtte edu saavutamisel määravad . Siin astub mängu TRI*Mi ainulaadsus. Kliendisuhte tugevuse TRI*M on üks osa laiemast vaatenurgast, mis seob erinevate sidusrühmade – klientide, töötajate, avalikkuse – tagasiside mõõtmise ühtseks tervikuks.

  

"Rohkem kui 1500 ettevõtet, enam kui 100 riigist üle maailma, kaasaarvatud 59 Fortune Top 100 ettevõtet, kasutavad TRI*Mi lahendusi kliendisuhete ja sidusrühmade uurimisel."
 
 
 

  

Kontakt | RSS | Telli uudised e-mailile | Sisukaart

Copyright TNS Emor 2014