Kontakt

Tatjana Kriger

uuringuekspert

eesnimi.perenimi[at]emor.ee 


Kaidi Reedi

uuringuekspert

eesnimi.perenimi[at]emor.ee 


Annette Schultz

uuringuspetsialist

eesnimi.perenimi[at]emor.ee 

Kvalitatiivsed uuringulahendused

05.05.2010

Meil on kolm üleilmselt kasutatavat kvalitatiivset uuringulahendit, mis aitavad Teil avastada, mõista ja tegutseda vastavalt tarbijate käitumisele, tajudele, väärtustele ja motivatsioonidele.

 

InsightmentTM - uued vaatenurgad

Insightment on uuringulahendus, mis hõlmab loomingulist protsessi avastamaks tarbija seni leidmata vaatenurki, mis innustavad uute ärivõimaluste tekkimist.      

 

 

 

Tulemusena vormuvad lihtsatest tähelepanekutest ja arvamustest ideed ja algkontseptsioonid, mis koondatakse strateegiliseks pilguks, kuidas äri potentsiaali edasi arendada.

 

Töötuba, kus osalevad nii tarbijad kui ka tootearendajad ja ala eksperdid, tekitab sünergia ja vaatekohtade mitmekesisuse, mis aitab tuua välja värskeid ideid ja ehedaid vajadusi. 

 

  

Super GroupTM - kontseptsioonide arendamine

Super Group on loominguline ideede genereerimise ja kontseptsioonide arendamise protsess, kus kerkivad esile värskeimad ja kõige enam huvi pakkuvad kontseptsioonid.

 

 

Loomingulisus on siinkohal kesksel positsioonil, kuid samas töötatakse fokusseeritult, pidades silmas tarbijate tõelisi vajadusi ja nende seost äriliste võimalustega. Lahendatavad küsimused ja ülesanded antakse äri strateegilisi eesmärke silmas pidades.

 

Õige inimeste kooslus, kus fookusgruppidesse on haaratud loominglused tarbijad, kliendi esindajad, ärivaldkonna ja disainieksperdid, tekitab sünergia, mille tulemusena selekteeruvad parimad ideed ja kontseptsioonid.

 

 

 

Super ClinicTM - kontseptsioonide lihvimine

Super Clinic on grupitööde jada valitud kontseptsioonide lihvimiseks, mille tulemusena valmivad lõplikud lahendused.

 

 

Erinevates töötubades ja fookusgruppides hinnatakse ja parandatakse kontseptsioone - ideed leiavad kohest rakendust, mille tulemusena optimeeritakse seniseid väljundeid ning analüüsitakse neid uuesti.

 

See on kiire, intensiivne ja interaktiivne töötuba, mis hõlmab kliendi meeskonda ja erinevaid tarbijagruppe: loovaid tarbijaid, varajasi omaksvõtjaid ja tavatarbijaid. Tarbijate hinnangute ja arvamuste põhjal arendavad eksperdid olemasolevaid kontseptsioone koheselt edasi.

  

  

Kontakt | RSS | Telli uudised e-mailile | Sisukaart

Copyright TNS Emor 2014