Kontakt

Peeter Teedla

 

uuringuekspert

eesnimi.perenimi[at]emor.ee 

Oled siin: Kodurubriik / Lahendused / Uuringusuunad / Bränd ja kommunikatsioon / Loovlahenduste monitooring

Loovlahenduste monitooring

Loovlahenduste monitooring on konkurentide reklaamisõnumite ja loovlahenduste jälgimise vahend. Konkurentide ja enda kommunikatsiooni analüüs ning võrdlus võimaldab täpsemini positsioneerida ja kujundada oma brändi.

 

 

Loovlahenduste monitooringu eesmärk on saada ülevaadet konkurentide antavatest turunduslubadustest ja kasutatavast suhtluskeelest. Samuti on võimalik analüüsida erinevate loovlahenduste edukust, kombineerides loovlahenduste monitooringut turutulemustega.

 

Uuring kaardistab:

  • kõik Eesti telekanalites eetris olnud ja regulaarselt ilmuvates trükiväljaannetes avaldatud reklaamid;
  • lisainfona iga reklaami esitamiskordade arvu, esmaavaldamise aja ja kanali;
  • tagasiulatuvalt on olemas telereklaamide andmebaas alates 2001. a algusest ning trükireklaamide andmebaas eelneva 12 kuu kohta;
  • sarnane andmebaas on olemas ka Lätis ja Leedus avaldatud reklaamide kohta.

Uuringu tulemusena on JPG- või MPG-formaadis failid võimalik salvestada vastavalt Teie soovile:

  • päringusüsteemiga CD-ROM-ile (vt näidet)
  • või MyTNSi failide allalaadimislehele

Soovi korral tõlgime reklaamisõnumi inglise keelde.
Telereklaamid toimetame Teieni sama tööpäeva jooksul (kuni kella 17-ni), mahukaid trükireklaamide tellimusi täidame hiljemalt kolme tööpäeva jooksul.

Kontakt | RSS | Telli uudised e-mailile | Sisukaart

Copyright Kantar Emor 2017