Kontakt

Külli Esko
 

ärisuuna juht

eesnimi.perenimi[at]emor.ee 

Meediapäeva uuring

12.01.2010

Meediapäeva uuringu eesmärk on anda üldist teavet Eesti elanike ajakasutusest, et seeläbi teha efektiivsemaid strateegilisi otsuseid kommunikatsioonikanalite valikul ning kirjeldada jõujooni ja nende trende erinevate meediatüüpide vahel.

 

Meediapäeva uuringu näol on tegu ainukese uuringuga, mille abil on võimalik erinevaid meediatüüpe (TV, trükimeedia, internet jne) samadel alustel omavahel otseselt võrrelda. Tulemused võimaldavad kõrvutada ühest küljest kokkupuuteid erinevate meediatega (reach) ja teisalt nende meediate seltsis veedetud ajalist mõõdet. Lisaks saame uuringu abil aimu erinevate meediate kasutussituatsioonidest ja ristkasutusest ning mõõta järjest aktuaalsemaks muutuvad multi-tasking’ut.

 

Uuringu käigus kaardistatakse 15 minuti täpsusega päeviku abil ÜKS ööpäev inimese elust, nende ööpäevane aja- ja meediakasutus, mille abil selgub, mida ja millal tehakse.

 

Vaatluse all on sellised meediatüübid nagu TV, raadio, päevalehed, nädalalehed, kuukirjad, internet ning meediakasutusajaga konkureerivad tegevused, nagu video/DVD vaatamine, TV- ja videomängude mängimine, salvestatud muusika kuulamine ning raamatute lugemine.

 

Lisaks saab uuringu käigus ülevaate ka muudest tegevustest, nagu poeskäimine, söömine, vaba aja veetmine, tervisesport ja liikumine, koduste tööde tegemine jt. 

 

Värskeim ülevaade pärineb kevadest 2012. a, võimalik on vaadelda trende võrreldes 2006. aasta kevadega.
 

Kontakt | RSS | Telli uudised e-mailile | Sisukaart

Copyright TNS Emor 2014