Küsi Emorilt

Saada meile oma küsimus!

Kirjuta TNS Emorile

Kantar maailmas

Kuuludes üleilmsesse turundusteabe kontserni, on

meile kättesaadavad maailmas tunnustatud uuringulahendid ning tagatud võimalus vahetada kogemusi ja olla kursis maailma uusimate suundumustega.

Vaata ka: www.kantar.com ja www.tnsglobal.com

Erialane liikmelisus

 ESOMAR Membership InformationMitmed meie töötajad on ESOMAR'i (European Society for Opinion and

Marketing Research) liikmed ning järgime oma töös turundusuuringute läbiviimise häid tavasid (ICC/ESOMAR International Code on Market and Social Research).


Olles AQR(Association

for Qualitative Research) liige, oleme pidevalt kursis kvaliuuringute uusimate arengusuundadega.
 


 

Oled siin: Kodurubriik / Emor / Kantar Emor / Meediaturg 2008 - eelneva aasta mahtude kordamine oleks edu

Meediaturg 2008 - eelneva aasta mahtude kordamine oleks edu

22.02.2008

Reklaamiaasta 2007 enneolematu edu tekitas turuosalistes äärmiselt vastakaid tundeid. Ühelt poolt reklaamituru kasvutempod, mis absoluutväärtustes olid aegade parimad, teisalt teadmine, et iga pidu saab ükskord otsa.

Möödunud aasta põhjal võib teha järelduse, et gigantsete lansseeringute aeg on möödas. Turg loksub küpsete turgude rütmis, kus järjest tähtsamaks muutub tuntud reklaamijate alambrändide relansseeringud. Kampaaniad on harva väga mõjuvad. Üha tihedamini on kampaania eesmärgiks brändiga silma paista (salience) kampaania värskendab indiviidi tundeid või taju juba tarbija teadvuses oleva brändi suhtes. Küpsel turul on ka väga mõjus reklaam uus ainult esimesel kokkupuutel.

Positiivse poole pealt mainiksin järjest aktiivsemat riigi osalust erinevate sotsiaalkampaaniate läbiviimisel. Tõestuseks võtke ette käesoleva aasta Turundusteo kandidaatide nimekiri, mille leiate aadressil http://est.best-marketing.com/index.php?lang=est&main_id=6&id=299

Dramaatilised meediakanalite reklaami hinnakirjade tõusud, seda eriti teles ja Internetis, on samuti möödanik. Tõusta võivad ainult prominentsete reklaampindade nagu esikaaned, esimene positsioon reklaamplokis või hiigelsuurte Internetibännerite hinnad. Sest reklaami hea nähtavus muutub iga aastaga järjest defitsiitsemaks kaubaks.

Iga täiesti uue tootekategooria tarbijateni viimine tähendab lisaraha reklaamiturule. Kas siis on tegemist pensionisammaste või digitelevisiooniga. Teatud mööndustega saaks mainida paari aasta tagust numbriliikuvuse tulekut mobiilisidesektoris või telekommunikatsiooniettevõtete kohmakaid katseid ülikalleid 3G litsentsideks makstud rahasid kuidagi tarbijate taskust kätte saada. Käesolevaks aastaks ei näe ühtegi mastaapsemat uue tootekategooria tulekut, teiste sõnadega: ei näe ühtegi põhjust, miks reklaamiturg peaks jätkuvalt hoidma ca 30% kasvutempot. Kordan veelkord veebilehel http://eral.vertical.ee/index.php?page=jury antud hinnangut: juba eelneva aasta mahtude kordamine oleks edu. Meie regiooni hoiaks huvipakkuvana üleval 10% või suurem reklaamituru aastane kasv. Selle salajase sooviga võikski vastu minna käesolevale reklaamiaastale.

Hanno Kindel Media House

Kontakt | RSS | Telli uudised e-mailile | Sisukaart

Copyright Kantar Emor 2017