Kontakt

AS Emor
A. H. Tammsaare tee 47, 11316 Tallinn
Telefon: 626 8500
Faks: 626 8501
E-mail: emor[at]emor.ee
 

Oled siin: Kodurubriik / Lahendused

Valmisuuringud

Consumer CV on unikaalne Eesti tarbijaturu kirjeldus, mille aluseks on Eesti elanike väärtushinnangud, tarbimishoiakud, huvid, vaba aja sisustamise harjumused ja tarbimiskäitumine ning eelistused meedia jälgimisel.
Värskeim uuring valmis sügisel 2013 a. 
 

Autosektori uuringud kaardistavad automarkide ja diilerite tuntuse ja maine. CarBrand uuring kaardistab lisaks uue auto ostmise kavatsused, vajadused ja soovid.

Värskeim uuring valmis mais 2012 a.

 

IKT uuringu tulemused aitavad Teil paremini mõista Eesti firmade IKT-alaseid vajadusi ning arenguid, et tulemuslikumalt suunata oma investeeringuid.

Värskeim uuring valmis veebruaris 2012 a.

 

F-monitor e. finantsmonitooring on Eesti leibkondade pikemaajalist finantsolukorda ja finantskäitumist kajastav regulaaruuring.

Värskeim uuring valmis novembris 2012 a.

 

Eesti suuremate ettevõtete tuntuse ja maine uuring on TNS Emori iga-aastane Eesti suurema käibega ettevõtete kaardistus, kus ettevõtted reastatakse tuntuse ja üldise mainekuvandi põhjal.

Värskeimad andmed maist 2013 a.

Tööandjate maine uuring kaardistab palgatöötajate ja üliõpilaste ootused tööandjale ning selgitab eelistatuimad tööandjad Eestis.

Värskeim uuring valmis juunis 2013 a.

 

Brändide edetabelis on brändid reastatud meeldivuse alusel. Uuringutulemused võimaldavad oma brändi võrdlust teistega ning jälgida positsiooni muutust võrreldes eelmise aastaga.

Värskeimad andmed jaanuarist 2014.

 

Eesti Teeninduse Indeks (ETI) kujuneb 32 baasettevõtte kolme teeninduskanali põhjal: otsesele teenindusele, telefoniteenindusele ja meiliteenindusele antud hinnete koosmõjul.

Värskeimad andmed novembrist 2012 a.

 

RSI - rahulolu ja soovituse indeks reastab ettevõtted klientide rahulolu ja soovituse koondindeksi alusel. Uuringutulemused võimaldavad saada benchmark'i ja võrrelda oma ettevõtte positsiooni teistega.

Uuringu aruanne valmis augustis 2012 a.

 

Kaubanduskeskuste seireuuring, mida viime läbi kord aastas, kaardistab kaubanduskeskuste turupositsiooni ja mainet.

Viimane uuring valmis oktoobris 2013 a.

 

Jaekaubanduse seireuuring on kord aastas toimuv igapäevakaupade ostukohtade turupositsiooni ja mainet kaardistav uuring.

Värskeimad andmed sügis 2013 a.

 

TNSAtlas on strateegiline ja Eestis unikaalne turundusjuhi töövahend, mis uurib tarbija, brändi ja meedia omavahelist suhet toetades nii bränditurundust ja -komminikatsiooni ning meediaplaneerimist.

Viimane TNSAtlas valmis mais 2013 a.

  AdExi reklaamipanuste uuring annab alates aastast 1995 ülevaate brändide reklaamipanustest erinevates meediatüüpides ja kanalites.
 

*RISC on rahvusvaheliselt tunnustatud metoodikal põhinev väärtusorientatsioonide uuring, mis on kasulik nii äri- kui ka avaliku sektori kommunikatsiooni ja turunduse planeerimisel.

Värskeim aruanne valmis juunis 2010.

  

Kontakt | RSS | Telli uudised e-mailile | Sisukaart

Copyright Kantar Emor 2017