Kontakt

Mari-Liis Eensalu

Juhtekspert

eesnimi.perenimi[at]emor.ee

Oled siin: Kodurubriik / Lahendused / Uuringusuunad / Organisatsioon ja töötajad

Personali pühendumus

Kas Sinu ettevõtte töötajad on tülikas kuluartikkel või asendamatu ja väärtuslik vara sõltub iga organisatsiooni kultuurist ja suhtumisest. Meie usume, et sageli on just inimesed need, kes annavad organisatsioonile näo ning  töötajate pühendumusest ja motiveeritusest sõltub ettevõtte edu.

 

Mida töötaja mõtleb, arvab ja tunneb nii oma töö, ülemuste kui ka organisatsiooni suhtes määrabki selle, milline on tema panus organisatsiooni töösse, mainesse ja arengusse. Töötajate tundmine aitab juhtidel mõista ja motiveerida töötajaid ning läbi töötajate pühendumuse kasvu tugevdada kliendisuhteid ja tõsta kogu ettevõtte kasumlikkust.

 

TÖÖTAJATE UURIMINE ON PIDEV PROTSESS 

Organisatsioonis toimuvate muutuste ajal on oluline saada tagasisidet töötajatelt, et mõista kuivõrd muutused neid mõjutavad ja kuidas nad sellega toime tulevad. See aitab kujundada kommunikatsiooni ning saada sisendit muutuste sujuvamaks läbiviimiseks.  

Stabiilses keskkonnas on oluline tajuda, kuidas mõjutavad töötajate mõtte-maailma väliskeskkonna muutused. Samuti on see hetk vaatamiseks, millised on töötajate nägemused ja ootused organisatsiooni ja oma töökeskkonna arengu osas.

Töötajaid väärtustavas organisatsioonis on personaliuuring seireuuring, see on objektiivne tagasiside töötajatelt, mis on juhile oluline nii stabiilses kui ka muutuvas keskkonnas.

 

"Tööandjate maine uuringu põhjal on Eestis 2016. aastal palgatöötajate seas eelistatuimad tööandjad Eesti Energia, Tallink ja RMK"
 
 
 

 

Uuringulahend TRI*M töötajate tundmaõppimisel

Töötajate pühendumuse mõõtmiseks kasutab TNS Emor uuringulahendit TRI*M. See on üks osa laiemast vaatenurgast, mis seob erinevate sidusrühmade – töötajate, klientide, avalikkuse – tagasiside mõõtmise ühtseks tervikuks. Selle maailmas ja meil enim kasutatud sidusrühmade juhtimise, sealhulgas personalijuhtimise, tööriista kohta saad edasi lugeda siit.

  

Organisatsioon kui tervik

TNS-i kogemus ja selle põhjal väljatöötatud uuringulahendid aitavad organisatsiooni ning selle sidusrühmasid koondada ühtseks tervikuks. Lisaks kliendisuhete tugevuse ja töötajate pühendumusele on TRI*M-i uuringulahendi abil võimalik siduda uuringuinfot ka muudelt osapooltelt, nagu avalikkus ja korporatiivne maine, organisatsiooni sisekliendid ja siseprotsesside juhtimine jne. Küsi sellekohast infot oma kontaktisikult TNS Emoris või meie TRI*M-i tootejuhilt Mari-Liis Eensalult.

 

Teeninduskvaliteet

Täpse pildi sellest, kuidas teenindatakse klienti, annavad teeninduskvaliteedi uuringud. Klientide kõrged hinnangud on teenindusettevõttes eesmärk omaette, teeninduskvaliteedi uuring on aga objektiivseks sisendiks töötajate koolitusvajaduste määratlemisel ning teenindusstandardite väljatöötamisel. Olles osa organisatsiooni personali ja siseprotsesside juhtimisest, on teeninduskvaliteedi uuring juhile kontrollmehhanismiks personalijuhtimistöös. Loe edasi siit.

 

 

Kontakt | RSS | Telli uudised e-mailile | Sisukaart

Copyright Kantar Emor 2017