Kontakt

Agne Kinks

brändiuuringute ärisuuna juht

eesnimi.perenimi[at]emor.ee 


Katrin Männaste

uuringuekspert

eesnimi.perenimi[at]emor.ee 

Oled siin: Kodurubriik / Lahendused / Uuringusuunad / Bränd ja kommunikatsioon / Reklaamide eeltestimine

Reklaamide eeltestimine

Reklaamide eeltestimine aitab leida sobivaima reklaamisõnumi ja loovlahenduse. Reklaamide eeltestimine tähendab koostööd lõppkliendi, reklaamiagentuuri ja uuringufirma vahel - eeltestimise eesmärk ei ole piirata loomingulisust ja loovust, vaid toetada seda sihtrühmavaatega.


REKLAAMI EELTESTIMISE EESMÄRK ON AIDATA TURUNDAJAL:

  • testida reklaamisõnumite arusaadavust ja veenvust;
  • testida visuaalse loovlahenduse kõnekust;
  • valida alternatiivsete reklaamikontseptsioonide ja/või variantide seast välja sobivaim;
  • genereerida uusi ideid ja lahendusvariante reklaamisõnumi kohandamiseks ja loovlahenduse väljatöötamiseks.

 

Reklaami eeltestimiseks on erinevaid võimalusi, mille seast saab valida sobivaima, lähtudes eesmärgist, eelarvest ning ajaressursist.

  

AdEval - kas mu reklaam töötab?

AdEval on üleilmselt kasutatav reklaamide testimise tööriist, mis annab vastuse küsimustele kas ja kuidas minu reklaam töötab. Juuresolev diagnostika moodul annab konkreetseid tegevusjuhiseid, kuidas reklaami optimeerida ja täiustada.  

 

 

Reklaami eeltestid kvalitatiivmeetodil

Kiire võimaluse saada tagasisidet reklaami kontseptsioonidele, -sõnumitele ja slogan'itele pakub kvalitatiivmetoodika. Vabas vormis diskussioon ja arutelu sihtrühma esindajatega võimaldab ekspertide tööle lisada tarbija vaatenurga, tajuda sihtrühma mõtteloogikat ning hinnata reklaami potentsiaali.

 

 

Reklaami eeltestid kvantitatiivmeetodil

TNS Emori igakuine CAPIbuss-uuring võimaldab soodsalt saada ülevaadet 15-74aastase elanikkonna arvamusest. Tänu multimeediale on võimalik esitada tele- ja raadioreklaame, näidata trüki- ja internetireklaame ning koguda elanikkonna või kitsama sihtrühma arvamust.

 

Kontakt | RSS | Telli uudised e-mailile | Sisukaart

Copyright Kantar Emor 2017