Kontakt

Peeter Teedla

TNS Emori uuringuekspert

eesnimi.perenimi[at]emor.ee 

Osta kohe!

Milline on Eesti ettevõtete olukord infotehnolooga ja kommunikatsiooni osas?

Uuring "Info- ja kommunikatsiooni-tehnoloogia Eesti ettevõtetes."

 

Milline on Eesti mainekaim ettevõte?

Uuring "Ettevõtete tuntus ja maine."

 

Milline näeb välja Eesti brändide edetabel?

Uuring "Eesti brändide edetabel"

  

Veebilehtede top kasutajaskonna alusel

Rahvusvaheline tugi

Kuuludes TNS gruppi oleme osa TNS Technology 

meeskonnast, mis annab võimaluse vahetada kogemusi, osaleda konverentsidel ja olla kursis maailmas toimuvaga.

Oled siin: Kodurubriik / Lahendused / Võtmesektorid / Telekom ja tehnoloogia

Telekommunikatsioon ja infotehnoloogia

Enam ei ole jäänud eluvaldkonda, kuhu tehnika ja tehnoloogia poleks trüginud. See on vaieldamatult kõige kiiremini arenev eluala. Ei tohi ainult unustada, et tehnika ja tehnoloogia peavad olema selleks, et inimeste elu lihtsamaks muuta, mitte vastupidi. Seetõttu on äärmiselt oluline mõista, mida tarbijad ootavad ning soovivad ja millised on valdkonna tulevikutrendid.

  

TNS Emor on telekommunikatsiooni ja infotehnoloogia valdkonnas toimivatele ettevõtetele abiks valikute tegemisel ja otsuste langetamisel. Rohkem kui kümneaastane kogemus sellel turul on andnud meile asendamatu kompetentsi turu tundmisel, uuringuvajaduste mõistmisel ning turu eripäradega arvestamisel.

 

Kiiresti arenev tehnoloogiasektor nõuab avatud mõtlemist ja lähenemist. TNS Emor toetab arengusuundade valikul ning otsuste langetamisel nii standardtoodete kui ka erilahendustega tehnoloogiasektoriga haakuvates järgmistes teemades:

  • tarbijauuringud eesmärgiga analüüsida hetkekäitumist,  mõista tarbijate vajadusi ja ootusi ning seeläbi kujundada tulevikutrende;
  • fookusgrupid ja süvaintervjuud eesmärgiga jõuda klientide sügavama mõistmiseni, et tajuda nende mõtteviisi, loogikaid ning otsuste tegemise protsessi;
  • turukaardistused, et leida tühjad kohad turul, avastada potentsiaal ning kaardistada tulevikutarbijad;
  • brändi maine ja konkurentsisituatsiooni kaardistused eesmärgiga hinnata objektiivselt oma turupositsiooni ning vastavalt optimeerida ja suunata kommunikatsiooni;
  • kommunikatsiooniuuringud, et jälgida sõnumite kohalejõudmist ja arusaadavust.

 

 

Internet

Kümme aastat tagasi kahtlesid ettevõtted, kas oma kodulehekülg on ikka oluline või on see üks nendest mööduvatest moevooludest. Nüüdseks on kõigile selge, et ilma internetita ja koduleheküljeta ükski ettevõte läbi ei löö.

 

Kui kolmveerand Eesti 15-74aastasest elanikkonnast kasutab internetti, on see traditsioonilise meedia kõrval muutumas oluliseks reklaamikanaliks. Kaardistame objektiivselt erinevate lehekülgede külastamist ning uurime, kes millistele lehekülgedele satub.

 

Nii saavad lehekülgede omanikud jälgida, kui palju ja kes nende juures käivad ning kujundada vastavalt sellele lehekülje sisu. Reklaamijatel aitab sedalaadi informatsioon optimeerida ja planeerida kommunikatsiooni.

 

Vaata üldiseid tulemusi siit. 

  

 

Uudiseid maailmast

Saksamaal valmis IKT valdkonda kaardistav uuring Monitoring Report Digital Germany, mis on kättesaadav nii inglise kui ka saksa keeles. Uuringuaruandes on võrreldud Saksamaa IKT valdkonna erinevaid näitajaid nagu interneti püsiühendus, interneti kasutajaskond, e-valitsus, uuringud ja arendustegevus jne teiste riikide vastavate näitajatega.

 

Uuring hõlmab lisaks Saksamaale veel 14 riiki, sealhulgas näiteks USA-d, Indiat, Prantsusmaad ja Inglismaad, ning toob välja erinevate riikide IKT valdkondade tugevused ja nõrkused. Ingliskeelne aruanne sisaldab lisaks põhitulemusi ekspertintervjuudest, mis viidi läbi TNS-i IKT ekspertidega ning riist- ja tarkvarapakkujatega USA-s ja Hiinas.

 

Uuringu aruanne on pärast registreerimist kõigile tasuta kättesaadav ning allalaaditav siit: Monitoring_Report_Digital_Germany.

 


 

Valmis maailma telekommunikatsioonisektorit kaardistav uuring Global Telecoms Insights 2010. See on igaastane uuring eesmärgiga mõista telekommunikatsiooni toodete/teenuste tarbijat - kaardistada nende vajadused, selgitada valupunktid ja tabada ära tulevikutrendid.

 

Uuringu fookus on suunatud rohkem tulevikku - millised võiksid olla tulevikusuunad selles sektoris. Uuring on abiks nii toodete, brändide kui ka teenuste arengustrateegite väljatöötajatele.

 

Uuringu käigus küsitleti 24 000 vastajat 35st riigist üle maailma sealhulgas USA, Kanada, Hiina, India, Lõuna-Aafrika, Prantsusmaa, Saksamaa, Hispaania, Holland, Rootsi jt.

 

Vaata lisaks inglise keeles:

Global Telecoms Insights

Global Telecoms Insights Prospectus

 

 

 

Kas mäletad veel ...

... et kümme aastat tagasi omas kodus arvutit 18% 15-74-aastastest, eelmise aasta lõpus aga juba 74%.
 
... et 12 aastat tagasi kasutas internetti vaid iga kümnes Eesti 15-74aastane elanik.
 

Küsitleja lõbus töö ...

Küsitleja viib ettevõtetes läbi arvutiteemalist küsitlust ja vastajaks on koolijuht.
Küs: Mida Te teete mahakantud arvutitega?
Vastaja: Sisu võtame õppimise eesmärgil lahti ja ümbristest meisterdame käsitöötunnis linnupuure.

 

 

Kontakt | RSS | Telli uudised e-mailile | Sisukaart

Copyright TNS Emor 2014