Kontakt

Tauno Mändla
 

 

Kantar Emori TNSMyClienti tootehaldur

eesnimi.perenimi[at]emor.ee 

 

Vaata näidisaruannet - juhtpaneele

 Vaata juhtpaneelide näidisversioone klikates paneelil. Avanevas juhtpaneelis on võimalik rippmenüüst muuta infotasandit, "Trend" nupul klikates näeb aegrida. 


Kontaktijärgse tagasiside uuringu väljundi näidis.

 


Soovitus-kommunikatsiooni mõõtmise näidis.

Oled siin: Kodurubriik / Lahendused / Uuringutooted / TNSMyClient / TNSMyClient

TNSMyClient

01.03.2010

TNSMyClient on terviklik klienditagasiside kogumis- ja juhtimissüsteem, mis haldab ja juhib kogu kliendiinfot alates andmete kogumisest kuni lõpptulemusteni. TNSMyClient on kõik ühes lahendus kontaktijärgse tagasiside ja ostumüsteeriumite uuringuteks.


Usaldusväärne ja eriline suhe kliendiga saab alguse sellest, et ettevõte tunneb ja väärtustab  oma kliendi vajadusi ja seeläbi suudab neile pakkuda ka parimaid lahendusi. Kliendi kogemuse juhtimine peaks toimuma kogu ettevõttes, et pakutav teeninduskvaliteet oleks ühtlane, kõrgetasemeline ja jätkusuutlik ning aitaks kasvatada  ettevõtte majandustulemusi ning jätkuvat edu turul. TNSMyClient pakub turvalist ja juhitud teekonda pikaajalisteks ning usaldusväärseteks kliendisuheteks.

 
 

 

Kontaktijärgne tagasiside põhineb üksikjuhtumitel ja on lühiajalise perspektiiviga taktikaline tööriist, kuid kaardistab detailselt teenindusprotsessi ja teenindajat ning võimaldab anda konkreetseid tegevusjuhiseid, mida homme teistmoodi teha. See on kliendisuhete juhtimise oluline osa. Klientide vahetu tagasiside on ettevõttele väärtuslik allikas, mille pealt õppida ja areneda.

Ostumüsteerium (Mystery Shopping)
Lisaks kontaktijärgse tagasiside uuringutele võimaldab TNSMyClient hallata ka teeninduskvaliteedi uuringuid mystery shopping meetodil ja annab ülevaate klienditeeninduse kvaliteedi hetkeseisust. Ostumüsteeriumi käigus kaardistavad selleks spetsiaalselt koolitatud ostlejad ettevõtte reaalsete teenindusprotsesside vastavust teenindusstandarditele ja/või üldistele väärtustele. Kaardistatavad hindamiskriteeriumid ja kaardistamise sagedus lähtub konkreetse ettevõtte vajadustest.

TNSMyClient
võimaldab saada ja näha klientide tagasisidet veebis kohe ja reaalajas ning reageerida probleemidele samuti operatiivselt. Kasutades MyClienti süsteemi, saavad kliendid anda tagasisidet turvalise veebikeskkonna kaudu. Paindlik ankeedi koostamise võimalus lubab Teil klientidelt küsida ainult ühe küsimuse või koguda infot mitmete erinevate teemade kohta. Erinevad juurdepääsuõigused võimaldavad luua ligipääsu tulemustele just nendele, kelle vastutusalasse vastav vaade kuulub. TNSMyClient võimaldab operatiivselt jälgida vastamisaktiivsust ning vajadusel saata meeldetuletusi.

 

Uuringu ankeeti ja tulemusi on võimalik näha ka mitmekeelsena. Lisaks on süsteemiga ühendatud Häiresüsteem (Hot alert), mis annab e-kirja teel teada kohest tähelepanu vajavast juhtumist ning võimaldab kiirelt reageerida. Call Back süsteem omakorda võimaldab juhil kaebuste lahendamist delegeerida ja jälgida lahendusprotsessi käiku. Reaalajas uuenevad ja kergesti hoomatavad interaktiivsed juhtpaneelid lubavad igal juhtimistasandil saada kiire ülevaate kõige olulisemast.

 

 

TNSMyClient on
  •  
tehniline lahendus taktikalisel tasandil kliendikogemuse juhtimiseks;
  •  
terviklik süsteem alates tagasiside kogumisest kuni kliendikogemuse juhtimiseni;
  •  
operatiivne töövahend, kus kliendi probleemidele saab kohe hakata otsima ja pakkuma lahendusi;
  •  
töötajate motivatsioonijuht - pakkudes läbi personaalse tagasiside klienditeenindajatele tuge enda arendamisel;
  •  
rohkem kui tehniline abivahend - hästi toimivat tehnilist lahendust toetavad meie kogenud uuringuekspertide oskused ja teadmised alates ankeedi väljatöötamisest (õigete küsimuste küsimisest) kuni tulemuste analüüsini;
  •  
paindlik lahendus, kus standardite kõrval pakume erilahendusi vastavalt kliendi soovile.

 

 

 Küsi lisainfot! 

 

  info[at]tnsmyclient.com


 

Kontakt | RSS | Telli uudised e-mailile | Sisukaart

Copyright Kantar Emor 2017