Oled siin: Kodurubriik / Lahendused / Uuringutooted / TNSi üleilmsed uuringulahendid

TNSi üleilmsed uuringulahendid

 

Kvalitatiivsed uuringulahendid aitavad  avastada, mõista ja tegutseda vastavalt tarbijate käitumisele, tajudele, väärtustele ja motivatsioonidele.

 

Optima on brändituru kaardistamiseks, tarbijate valikute mõistmiseks ja turu motivaatorite selgitamiseks.

 

Töötajate pühendumuse TRI*M on uuringulahend töötajate pühendumuse mõõtmiseks, juhtimiseks ja jälgimiseks.

 

Kliendisuhete tugevuse TRI*M on uuringulahend kliendisuhete tugevuse mõõtmiseks ja analüüsiks.

 

AdEval on reklaamide testimise süsteem, mis annab vastuse küsimustele kas ja kuidas minu reklaam töötab.

 

NeedScope on töövahend tarbijate emotsioonide tajumiseks ning seeläbi nende vajaduste ja motivatsioonide mõistmiseks.

 

Conversion Model on abivahend tarbijate segmenteerimiseks pühendumuse alusel.

 

FutureView on vaade tuleviku suunas, mis pakub võimaluse juba eos märgata tulevikutrende.

 

WebEval on välja töötatud uuringulahendus veebilehekülgede arendamiseks.

  

 

Kontakt | RSS | Telli uudised e-mailile | Sisukaart

Copyright Kantar Emor 2017