Kontakt

Katrin Männaste

TNS Emori uuringuekspert

eesnimi.perenimi[at]emor.ee 

Oled siin: Kodurubriik / Lahendused / Uuringutooted / Tootetestid / Tootetestid

Tootetestid

13.05.2010

Tootetestid on sobivaim valik juhul, kui testuuringu peamiseks eesmärgiks on valiku tegemine mitme võrdses arendusjärgus (suhteliselt „valmis“) lähenemise vahel. Näiteks, millist maitselisandit tarbija kahest-kolmest võimalikust eelistab, milline pakendi vorm või kujundus vastab paremini tarbija ootustele, milline brändinimi mitmest võimalikust tekitab kõige positiivsemaid seosed ning kutsub toodet ostma jne. 

 

Tootetestid ei ole mitte ainult nn "võitja" väljaselgitamiseks, vaid kvaliteetselt läbiviidud uuring annab sisendi ka edasiseks arendustööks. Meie uuringueksperdid on selles vallas pikaajalise kogemusega ning on toeks tulemuste tõlgendamisel ja edasiste võimalike sammude väljaselgitamisel. Lisaväärtuseks on kogemustega kogunenud taustteave, mis aitab uuringutulemuse seada võrdlevasse raamistikku.

 

Kvantitatiivseid tooteteste sihtrühmas saab sõltuvalt testitava toote või kontseptsiooni olemusest läbi viia

  • in-hall-testina näiteks kaubanduskeskustes, teeniduspunktides, massiürituste raames;
  • vastajate kodudes, kus toote kasutuskeskkond on kõige loomulikum;
  • interneti vahendusel, kui testimine ei eelda "käega katsumist" või proovimist.

 

Olenemata läbiviimismeetodist on tootetestides kogutud info võimalik ühendada veebipõhise tervikliku haldamis- ja juhtimissüsteemiga. Läbimõeldud tehniline lahendus võimaldab

  • vaadelda tulemusi operatiivselt mugava ja visuaalselt köitva graafilise lahendusena veebikeskkonnas;
  • moodustada koondnäitajaid või minna üksiknumbrite tasandile;
  • koondada testide tulemused nii tarbijate kui ka spetsialistide (oma töötajad, ekspertrühmad) hulgas;
  • andmebaasi tekkimist, kus võrdlemine varasemate testidega on indikaatoriks testitavate ideede ja toodete elujõulisuse hindamisel.

  

Kontakt | RSS | Telli uudised e-mailile | Sisukaart

Copyright TNS Emor 2014