Kontakt

Aivar Voog

sotsiaal- ja avaliku arvamuse uuringute ekspert

eesnimi.perenimi[at]emor.ee

Värsked uuringuandmed

Oled siin: Kodurubriik / Lahendused / Uuringusuunad / Ühiskond ja avalik arvamus / Ühiskond ja avalik arvamus

Ühiskond ja avalik arvamus

15.12.2009

Teadmine, mida mõtlevad inimesed meie ümber, milline on ühiskonna arvamus ja seisukoht või millised tunded valitsevad väiksemates ühiskonna rühmades, on oluline kõikidele ettevõtetele, asutustele ja organisatsioonidele. Kõik me oleme osa ühiskonnast, mille paremaks muutmise nimel anname oma panuse.

 

Lisaks mitmetele valimistega seotud uuringutele omame laialdasi kogemusi otsustajatele teabe pakkumisel ja nende töö toetamisel erinevates sotsiaalpoliitilistes küsimustes - haridus, tervishoid, avalikud teenused, transport, ohutus jne. Aitame mõista, kuidas ühiskonnas asju nähakse, millist mõju avaldavad rahvusvahelised trendid ja kuhu suunda mõttemaailm liigub.

 

Kuulates, mis inimestele korda läheb ja mõistes nende tundeid, on nii erasektori ettevõtetel kui ka asutustel ja avaliku sektori organisatsioonidel võimalik:

  • ennetada kriisiolukordi;
  • koguda sisendinfot erinevate poliitikate väljatöötamiseks;
  • mõista erinevusi sihtrühmade vahel;
  • näha ette erinevate ühiskonna rühmade ootusi;
  • leida üles sihtrühmad, kes vajavad rohkem tuge või selgitust;
  • tõhustada kommunikatsiooni;
  • kontrollida sõnumite kohalejõudmist ja mõistmist;
  • ja kõige seeläbi saavutada parem kontakt elanikkonnaga.

  

Risc - väärtushinnangute maailm

Süveneds inimeste väärtushinnangute maailma, saame vastuseid nii mõnelegi küsimusele - miks üks inimene eelistab üht ja teine teist eluvaadet, vaba aja veetmise viisi, brändi, reklaami.

 

Kuna erinevate eelistuste ja valikute põhjused peituvad sageli inimeste üldises maailmavaates, aitabki Eesti elanike väärtushinnangute analüüs nii äri- kui ka avaliku sektori kommunikatsiooni ja turunduse planeerimisel mõista, mis on minu sihtrühmale elus üldse oluline, kuidas siduda brändi väärtused ja reklaamikeel või muu kommunikatsioon tarbijatele oluliste püüdlustega.

 

RISCi  rahvusvaheliselt tunnustatud metoodikal põhineva väärtusorientatsioonide uuringu kohta loe lähemalt siit.

 

  

Eurobaromeeter

Eurobaromeeter on maailma suurim Euroopa Liitu käsitlev seireuuring. Euroopa Komisjoni tellimusel korraldatava uuringu partner on alates 2004. aastast TNS.

Üle 30-aastase ajalooga Eurobaromeeter seirab elanikkonna hoiakuid Euroopa Liidus toimuvate arengute suhtes, et paremini teostada Euroopa Liidu poliitikaid. Uuringu käigus kaardistatakse avalikku arvamust 33 riigis, sealhulgas nii Euroopa Liidu liikmesriikides kui ka kandidaatriikides.

 

Eurobaromeetri uuringutulemustega saab tutvuda Euroopa Komisjoni koduleheküljel

 

 

Valimised ja erakonnad

TNS Emor uuringufirmana ei tegele valimistulemuste ennustamisega. Omades pikaajalist kogemust elanike erakondlike eelistuste uurimisel ning värskeimaid uuringuandmeid, esitame meie ekspertarvamusel põhinevaid seisukohti.

 

TNS mõõdab igakuiselt erakondade reitinguid alates 2001. aastast. Kuidas seda tehakse ning kuidas tõlgendada mõõtmistulemusi, saab lugeda  siit.

 

 

Kontakt | RSS | Telli uudised e-mailile | Sisukaart

Copyright TNS Emor 2014