Kantar Emori trendiuuringud 2018. aastal

Kantar Emori trendiuuringud 2018. aastal

Trendiuuringud on osa Kantar Emori rikkalikust trenditeabe andmeaidast. Leia oma ettevõttele kasulik trendiuuring ja võta meiega ühendust!

  • Millised on Eesti mainekamad suurettevõtted?

    Küsitlus toimub novembris, tulemused detsembris. Huvi korral võta ühendust: Katrin Männaste katrin.mannaste@emor.ee.

  • Millised on meeldivaimad brändid Eesti, Läti ja Leedu elanike jaoks? Valik tehakse 150 brändi hulgast.

    Küsitlus toimub aprillis, tulemused mais. Huvi korral võta ühendust: Aivar Voog aivar.voog@emor.ee.

  • Kuidas jõuda Eesti, Läti ja Leedu mainekamate tööandjate pingerea tippu?

    Küsitlus toimub aprillis, tulemused mais. Huvi korral võta ühendust: Mari-Liis Eensalu mari-liis.eensalu@emor.ee.

  • Kas minu klientide kõrge rahulolu on piisavalt kõrge võrreldes konkurentide ja teenindustippudega?

    Küsitlus toimub aprillis, tulemused mais. Huvi korral võta ühendust: Lele Aak lele.aak@emor.ee.

  • Millise positsiooni on teie ettevõtte lojaalsusprogramm turul saavutanud ning kas see toetab ettevõtte äritegevust?

    Küsitlus toimub veebruaris, tulemused märtsis. Huvi korral võta ühendust: Tauno Mändla tauno.mandla@emor.ee.

  • Milline on toidukaupade jaeturu konkurentsiolukord, jaekettide kasvupotentsiaal ja riskid? Millised arengud on toidukaupade e-ostmisel?

    Küsitlus toimub septembris-oktoobris, tulemused oktoobris. Huvi korral võta ühendust: Kersten Jõgi kersten.jogi@emor.ee.

  • Milline on konkurentsisituatsioon Tallinna suuremate kaubanduskeskuste ja kaubamajade vahel?

    Küsitlus toimub augustis-septembris, tulemused septembris. Huvi korral võta ühendust: Kersten Jõgi kersten.jogi@emor.ee.

  • Kui aktiivsed on Eesti elanikud internetist ostmisel? Mida ja millistest e-poodidest eelistatakse osta?

    Küsitlus toimub jaanuar-mai, tulemused juunis. Huvi korral võta ühendust: Kersten Jõgi kersten.jogi@emor.ee.

  • Unikaalne tarbijaturu segmentatsioon, mille aluseks on mahukas andmebaas Baltikumi elanike väärtushinnangutest, tarbimishoiakutest, huvidest, vaba aja sisustamisest, tarbimiskäitumisest ligi 100 tootekategoorias ja meediaeelistustest.

    Küsitlus toimub jaanuar-aprill, tulemused mais. Huvi korral võta ühendust: Aivar Voog aivar.voog@emor.ee.

  • Strateegiline ja unikaalne turundusjuhi töövahend, mis uurib tarbija, brändi ja meedia omavahelist suhet. See toetab nii bränditurundust ja kommunikatsiooni kui ka meediaplaneerimist strateegilisel tasandil. Uuringus on vaatluse all ca 100 tooterühma ja ca 1300 brändi igas riigis. Uuri TNSAtlase kohta lähemalt.

    Tulemused Eestis mais, Lätis ja Leedus juulis. Huvi korral võta ühendust: Elvin Heinla elvin.heinla@emor.ee.

  • Millist positsiooni omab teie automark ostjate seas? Millised on teie automargi kuvandi tugevused ja nõrkused? Kui lojaalsed on kliendid teie automargile ja kes on olulisimad konkurendid? Millised aspektid on uue auto valikul kõige olulisemad?

    Uuringu valim 500 inimest igas riigis, kokku 1500 inimest Baltikumis. Turu trendid juba aastast 2005.

    Küsitlus toimub aprillis-mais, tulemused mais. Huvi korral võta ühendust: Triinu Ojala triinu.ojala@emor.ee.

  • Millised soovid ja vajadused on uue kodu ostjatel? Millised on kogemused juba hiljuti kodu soetanud inimestel? Millised on tuntuimad kinnisvaraarendusbrändid koduostu planeerivate inimeste seas?

    Küsitlus toimub mais, tulemused juunis. Huvi korral võta ühendust: Tauno Mändla tauno.mandla@emor.ee.

     

  • Kuidas hindavad Eesti elanikud oma leibkonna majanduslikku olukorda? Milline on suhtumine riigi majandusseisu? Millisena näeme tulevikku? Säästmine ja investeerimine, laenukohustused, kulutuste planeerimine. Milline on pankade tuntus ja kasutus ning kui lojaalsed ollakse oma põhipangale? FinTech ettevõtete tuntus ja teadlikkus teenustest ning kasutamine. Kuidas suhtutakse sularahavabasse ühiskonda? Teadlikkus krüptorahast ning selle eeliste ja takistuste tajumine. Ettevõtlus ja eestimaalaste ettevõtlikkus.

    Tulemused Eestis juunis, Lätis ja Leedus detsembris. Huvi korral võta ühendust: lele.aak@emor.ee.

Kersten_Jogi

Kersten Jõgi

Uuringuekspert, Kantar Emor

Sõna „kaubanduskeskus“ on ajale jalgu jäänud – tegemist ei ole pelgalt kaupade müügile orienteeritud ostukoha, vaid tõmbekeskusega, kuhu tullakse eri teenuseid tarbima ning meelelahutust otsima.