Kantar Emori trendiuuringud 2019. aastal

Kantar Emori trendiuuringud 2019. aastal

Trendiuuringud on osa Kantar Emori rikkalikust trenditeabe andmeaidast. Leia oma ettevõttele kasulik trendiuuring ja võta meiega ühendust!

  • Millised on Eesti elanike ootused ja vajadused uue kodu soetamisel?

    Küsitlus toimub veebruaris-märtsis, tulemused aprillis. Huvi korral võta ühendust: Tauno Mändla tauno.mandla@emor.ee.

  • Milline on IKT ettevõtete tuntus ja maine IT valdkonna töötajate seas?

    Küsitlus toimub veebruaris, tulemused märtsis. Huvi korral võta ühendust: Lele Aak lele.aak@emor.ee.

  • Kas minu klientide kõrge rahulolu on piisavalt kõrge võrreldes konkurentidega ja teenindustippudega?

    Küsitlus toimub märtsis, tulemused aprillis-mais. Huvi korral võta ühendust: Lele Aak lele.aak@emor.ee.

  • Millised on Eesti, Läti ja Leedu elanike jaoks meeldivaimad brändid? Valik tehakse 150 brändi hulgast.

    Küsitlus toimub aprillis, tulemused mais. Huvi korral võta ühendust: Aivar Voog aivar.voog@emor.ee.

  • Kes on Eesti, Läti ja Leedu mainekamad tööandjad? Kuidas jõuda mainekamate tööandjate pingerea tippu?

    Küsitlus toimub aprillis, tulemused mais. Huvi korral võta ühendust: Mari-Liis Eensalu mari-liis.eensalu@emor.ee.

  • Elanike suhtumine rahaasjadesse ning hinnangud majanduslikule olukorrale. Käitumine finantskäitumine. Pankade tuntus, FinTech ettevõtete tuntus ja teadlikkus, teadlikkus krüptorahast. Ettevõtlus ja elanike ettevõtlikkus.

    Küsitlus toimub mais, tulemused juunis. Huvi korral võta ühendust: Lele Aak lele.aak@emor.ee.

  • Eesti kõrgkoolide üldine mainepositsioon ja kuvand.

    Küsitlus toimub mais, tulemused juunis. Huvi korral võta ühendust: Annette Schultz annette.schultz@emor.ee.

  • Millised on tuntuimad kinnisvaraarendajad Eestis, nende kuvand (NS) ja kasvupotentsiaal, kliendikogemus ja kokkupuutepunktid?

    Küsitlus toimub mais, tulemused juunis. Huvi korral võta ühendust: Tauno Mändla tauno.mandla@emor.ee.

  • Kui aktiivselt ostavad Eesti elanikud internetist erinevaid kaupu? Mida ja millistest e-poodidest eelistatakse osta? Milliseid kättetoimetamisviise eelistatakse?

    Küsitlus toimub jaanuarist maini, tulemused juunis. Huvi korral võta ühendust: Kersten Jõgi kersten.jogi@emor.ee.

  • Strateegiline ja unikaalne turundusjuhi töövahend, mis uurib tarbija, brändi ja meedia omavahelist suhet. Uuringus on vaatluse all ca 100 tooterühma ja ca 1300 brändi.

    Küsitlus toimub kevadel, tulemused Eestis mais, Lätis ja Leedus juulis. Huvi korral võta ühendust: Elvin Heinla elvin.heinla@emor.ee.

  • Unikaalne tarbijaturu segmentatsioon, mille aluseks on mahukas andmebaas Eesti elanike väärtushinnangutest, tarbimishoiakutest, huvidest, vaba aja sisustamisest ning tarbimiskäitumisest.

    Küsitlus toimub jaanuarist aprillini, tulemused juunis. Huvi korral võta ühendust: Aivar Voog aivar.voog@emor.ee.

  • Milline on konkurentsisituatsioon Tallinna suuremate kaubanduskeskuste ja kaubamajade vahel?

    Küsitlus toimub augustis-septembris, tulemused septembris. Huvi korral võta ühendust: Kersten Jõgi kersten.jogi@emor.ee.

  • Milline on toidukaupade jaeturu konkurentsiolukord, jaekettide kasvupotentsiaal ja riskid Eestis? Millised on arengud toidukaupade e-ostmisel?

    Küsitlus toimub septembris-oktoobris, tulemused oktoobris. Huvi korral võta ühendust: Kersten Jõgi kersten.jogi@emor.ee.

  • Millised on Eesti mainekaimad suurettevõtted?

    Küsitlus toimub novembris, tulemused detsembris. Huvi korral võta ühendust: Katrin Männaste katrin.mannaste@emor.ee.

  • Kui suure osakaaluga on alkoostud Lätist ja Läti ostude emotsiooniindeks.

    Küsitlus toimub märtsis, augustis ja detsembris, tulemused küsitlusele järgneva kalendrikuu alguses. Huvi korral võta ühendust: Aivar Voog aivar.voog@emor.ee.

  • Eesti erakondade reitingud, dünaamika ja kasvupotentsiaal.

    Küsitlus toimub igas kalendrikuus. Huvi korral võta ühendust: Aivar Voog aivar.voog@emor.ee.

Katrin Männaste

Katrin Männaste

Emori uuringuekspert, Kantar Emor

Viimastel aastatel aset leidnud muutused brändide edetabelis viitavad sellele, et Eesti elanikud hindavad üha enam globaalseid ja vähem kohalikke kaubamärke. Nii leiame Kalevi kõrvalt Google’i.