Brändi puutepunktid: Connect

Aitab optimeerida puutepunktide haldust

connect

 

Tarbijad kogevad brände varasemaga võrreldes üha mitmekesisemal moel. Iga kokkupuude brändiga võib muuta tarbijate suhtumist ja käitumist teie brändi suhtes.

Connect teeb kindlaks brändi ja tarbija kõige efektiivsemad kokkupuutepunktid. Tänu sellele teate, millised puutepunktid on brändile kriitilised ja te saate keskenduda neile ning nii optimeerida oma meedia- jt kommunikatsioonikulusid.

Connect annab vastused küsimustele:
  • Kuivõrd edukalt toimib teie bränd kõigi kokkupuutepunktide üleselt võrreldes teie konkurentidega?
  • Millised puutepunktid on igal klienditeekonna hetkel kõige mõjukamad?
  • Kuidas parandada sõnumeid puutepunktis ja keskenduda paremini esmatähtsatele hetkedele?
  • Kuidas optimeerida turunduskulusid?
Connect kasud:
  • Leiab klienditeekonnal kõige olulisemad kokkupuutepunktid.
  • Aitab mõista ja hinnata puutepunkti sünergiat ja vastastikusi toimeid.
  • Integreerib käitumisökonoomika ja ennustab ette tarbijakäitumist.
  • Äärmiselt paindlik – mudel on koostatud üksikisiku tasandil, seetõttu on sihtgrupi ülesleidmine lihtne.
Kersten Jõgi

Kersten Jõgi

Kantar Emori uuringuekspert

+372 626 8582

Mari-Liis Eensalu

Juhtekspert, Kantar Emor

Tööandjate maine uuring näitab, et inimeste jaoks on tööandja valikul kõige olulisemad korralik palk, kindlus töö koha säilimises ning et töötajad tunneksid, et tööandja neist hoolib. Töötajaid väärtustav kuvand kujuneb erinevate tegurite koosmõjus: lisaks materiaalsele motivatsioonipaketile on väga oluline ka juhtimiskultuur.