Brändi puutepunktid: Connect

Aitab optimeerida puutepunktide haldust

connect

 

Tarbijad kogevad brände varasemaga võrreldes üha mitmekesisemal moel. Iga kokkupuude brändiga võib muuta tarbijate suhtumist ja käitumist teie brändi suhtes.

Connect teeb kindlaks brändi ja tarbija kõige efektiivsemad kontaktipunktid. Tänu sellele teate, millised puutepunktid on brändile kriitilised ja te saate keskenduda neile ning nii optimeerida oma meedia- jt kommunikatsioonikulusid.

Connect annab vastused küsimustele:
  • Kuivõrd edukalt toimib teie bränd kõigi kokkupuutepunktide üleselt võrreldes teie konkurentidega?
  • Millised puutepunktid on igal klienditeekonna hetkel kõige mõjukamad?
  • Kuidas parandada sõnumeid puutepunktis ja keskenduda paremini esmatähtsatele hetkedele?
  • Kuidas optimeerida turunduskulusid?
Connect kasud:
  • Leiab klienditeekonnal kõige olulisemad kokkupuutepunktid.
  • Aitab mõista ja hinnata puutepunkti sünergiat ja vastastikusi toimeid.
  • Integreerib käitumisökonoomika ja ennustab ette tarbijakäitumist.
  • Äärmiselt paindlik – mudel on koostatud üksikisiku tasandil, seetõttu on sihtgrupi ülesleidmine lihtne.
Kai-Riin Veromann

Kai-Riin Veromann

Kantar Emori ärisuuna juht

Katrin Männaste

Katrin Männaste

Emori uuringuekspert, Kantar Emor

Viimastel aastatel aset leidnud muutused brändide edetabelis viitavad sellele, et Eesti elanikud hindavad üha enam globaalseid ja vähem kohalikke kaubamärke. Nii leiame Kalevi kõrvalt Google’i.