Lojaalsus ja lisamüük

Olemasolevate klientide uued ostud, kasv tugineb tihedamale seosele klientidega

Olemasolevatele klientidele toetuv kasv on iga ettevõtte püüdlus. Lojaalsed kliendid ostavad rohkem ja sagedamini ning nad on teie ettevõtte usaldusväärsed eestkostjad. Siiski ei ole kõik nii ühene, kõik olemasolevad kliendid ei ole valmis oma oste suurendama ega ole alati ka ettevõtte eestkõnelejaks.

Meie Kantaris suhtleme tarbijatega üle kogu maailma rohkem kui keegi teine ja me teame, mis läheb inimestele korda. Me oskame ära tunda teie ettevõtte kõige suurema väärtusega ja kõige suurema potentsiaalse väärtusega kliendid ning anda teile kasvustrateegiad.

Karin Niinas

Karin Niinas

Juhataja, Kantar Emor

Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.