Lojaalsus ja lisamüük

Olemasolevate klientide uued ostud, kasv tugineb tihedamale seosele klientidega

Olemasolevatele klientidele toetuv kasv on iga ettevõtte püüdlus. Lojaalsed kliendid ostavad rohkem ja sagedamini ning nad on teie ettevõtte usaldusväärsed eestkostjad. Siiski ei ole kõik nii ühene, kõik olemasolevad kliendid ei ole valmis oma oste suurendama ega ole alati ka ettevõtte eestkõnelejaks.

Meie Kantaris suhtleme tarbijatega üle kogu maailma rohkem kui keegi teine ja me teame, mis läheb inimestele korda. Me oskame ära tunda teie ettevõtte kõige suurema väärtusega ja kõige suurema potentsiaalse väärtusega kliendid ning anda teile kasvustrateegiad.

Kersten_Jogi

Kersten Jõgi

Uuringuekspert, Kantar Emor

Sõna „kaubanduskeskus“ on ajale jalgu jäänud – tegemist ei ole pelgalt kaupade müügile orienteeritud ostukoha, vaid tõmbekeskusega, kuhu tullakse eri teenuseid tarbima ning meelelahutust otsima.