Lojaalsus ja lisamüük

Olemasolevate klientide uued ostud, kasv tugineb tihedamale seosele klientidega

Olemasolevatele klientidele toetuv kasv on iga ettevõtte püüdlus. Lojaalsed kliendid ostavad rohkem ja sagedamini ning nad on teie ettevõtte usaldusväärsed eestkostjad. Siiski ei ole kõik nii ühene, kõik olemasolevad kliendid ei ole valmis oma oste suurendama ega ole alati ka ettevõtte eestkõnelejaks.

Meie Kantaris suhtleme tarbijatega üle kogu maailma rohkem kui keegi teine ja me teame, mis läheb inimestele korda. Me oskame ära tunda teie ettevõtte kõige suurema väärtusega ja kõige suurema potentsiaalse väärtusega kliendid ning anda teile kasvustrateegiad.

Katrin Männaste

Katrin Männaste

Emori uuringuekspert, Kantar Emor

Viimastel aastatel aset leidnud muutused brändide edetabelis viitavad sellele, et Eesti elanikud hindavad üha enam globaalseid ja vähem kohalikke kaubamärke. Nii leiame Kalevi kõrvalt Google’i.