Reklaamipanuste uuring AdEx

Reklaamikulutuste uuringut AdEx viib Kantar Emor läbi alates aastast 1994, olles avatud kõigile huvitatud osapooltele, kaasa arvatud meediakanalitele, meedia omanikele, reklaami- ja meediaagentuuridele ja reklaamiandjatele.

AdExi reklaamipanuste uuring  võimaldab tellida soovitud väljavõtet konkreetsest reklaamist kõigis meediatüüpides (sh reklaamklippi teles), saada ülevaadet huvitatud tootevaldkonna reklaamipanustest, koostada reklaamijate TOP-e erinevate perioodide, toodete, kanalite lõikes.

Uuringuga on kaetud kaheksa meediatüüpi: telekanalid, raadiojaamad, ajalehed ja ajakirjad, välireklaamikanalid, internetikeskkonnad, otsepost ning kino.

AdEx on suurepärane võimalus saada reklaamiturust täielik ülevaade.

Konkurentide kohta saab teada:

  • kes panustas
  • kui palju panustas
  • kasutatud meedia
  • esituskordade sagedus

Reklaamirahade jagunemise osas saab teavet:

  • meediatüüpide lõikes
  • väljaannete/kanalite lõikes.

 

Elvin Heinla

Elvin Heinla

Kantar Emori uuringuekspert

Katrin Männaste

Katrin Männaste

Emori uuringuekspert, Kantar Emor

Viimastel aastatel aset leidnud muutused brändide edetabelis viitavad sellele, et Eesti elanikud hindavad üha enam globaalseid ja vähem kohalikke kaubamärke. Nii leiame Kalevi kõrvalt Google’i.