Reklaamipanuste uuring AdEx

Reklaamikulutuste uuringut AdEx viib Kantar Emor läbi alates aastast 1994, olles avatud kõigile huvitatud osapooltele, kaasa arvatud meediakanalitele, meedia omanikele, reklaami- ja meediaagentuuridele ja reklaamiandjatele.

AdExi reklaamipanuste uuring  võimaldab tellida soovitud väljavõtet konkreetsest reklaamist kõigis meediatüüpides (sh reklaamklippi teles), saada ülevaadet huvitatud tootevaldkonna reklaamipanustest, koostada reklaamijate TOP-e erinevate perioodide, toodete, kanalite lõikes.

Uuringuga on kaetud kaheksa meediatüüpi: telekanalid, raadiojaamad, ajalehed ja ajakirjad, välireklaamikanalid, internetikeskkonnad, otsepost ning kino.

AdEx on suurepärane võimalus saada reklaamiturust täielik ülevaade.

Konkurentide kohta saab teada:

  • kes panustas
  • kui palju panustas
  • kasutatud meedia
  • esituskordade sagedus

Reklaamirahade jagunemise osas saab teavet:

  • meediatüüpide lõikes
  • väljaannete/kanalite lõikes.

 

Elvin Heinla

Elvin Heinla

Kantar Emori uuringuekspert

+372 626 8510

Kersten_Jogi

Kersten Jõgi

Uuringuekspert, Kantar Emor

Sõna „kaubanduskeskus“ on ajale jalgu jäänud – tegemist ei ole pelgalt kaupade müügile orienteeritud ostukoha, vaid tõmbekeskusega, kuhu tullakse eri teenuseid tarbima ning meelelahutust otsima.