Teleauditooriumi mõõdikuuring

Eesti teleauditooriumi mõõdikuuring on alates 2003. aastast läbiviidav uuring, mille eesmärk on koguda teavet 4-aastaste ja vanemate Eesti elanike televaatamise harjumuste kohta. Tegemist on paneeluuringuga, mille käigus kogutakse andmeid telepaneelilt, mis vahetub kiirusega 10-20% aastas.

Uuringu eesmärk on aidata turundajal valida oma sihtrühmaga suhtluseks sobivaimad telekanalid ning saada tagasisidet edastatud turundussõnumite tegeliku auditooriumi kohta. Telekanalitele annab uuring kasulikku teavet kanali vaadatavuse ja saadete eelistuse kohta, olles väärtuslikuks sisendiks programmi kujundamisel tulevikus.

Vaata telekanalite vaatamisaja osakaale kuude lõikes SIIT.

Telesaadete iganädalasi edetabeleid saad vaadata nädala toppide lehelt.

Elvin Heinla

Elvin Heinla

Uuringuekspert

+372 626 8510

Kristiina Saks

Juhtekspert, Kantar Emor

Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.