Trendiuuringud 2018

Kantar Emori trendiuuringud täiendavad meie mitmekesiseid trendiandmebaase, osa trende on ajaliselt pikad.

Trendiandmestikku kasutame analüüsideks ja ärinõustamisel. Trendiuuringute aruanded on mugavalt ja kiirelt kättesaadavad.

Leia oma ettevõttele kasulik trendiuuring ja võta meiega ühendust!

 

Trendiuuringute ajakava 2018. aastal:
Trendiuuring Trendiuuringu sisu Ajakava Trendiuuringu kontakt
Suurettevõtete tuntus ja maine Millised on Eesti mainekaimad suurettevõtted? Küsitlus: november
Tulemused: detsember
Katrin Männaste
katrin.mannaste@emor.ee
Brändide edetabel Eestis, Lätis ja Leedus Millised on meeldivaimad brändid Eesti, Läti ja Leedu elanike jaoks? Valik tehakse 150 brändi hulgast. Küsitlus: aprill
Tulemused: mai
Aivar Voog
aivar.voog@emor.ee
Tööandjate maine Eestis  Kuidas jõuda Eesti, Läti ja Leedu mainekamate tööandjate pingereas tippu? Küsitlus: aprill
Tulemused: mai
Mari-Liis Eensalu
mari-liis.eensalu@emor.ee
NPS võrdlusbaasi uuring Kas teie klientide kõrge rahulolu on piisavalt kõrge võrreldes konkurentide ja teenindustippudega? Küsitlus: aprill
Tulemused: mai
Lele Aak
lele.aak@emor.ee
Lojaalsusprogrammide uuring Millise positsiooni on teie ettevõtte lojaalsusprogramm turul saavutanud ning kas see toetab ettevõtte äritegevust? Küsitlus: veebruar
Tulemused: märts
Tauno Mändla
tauno.mandla@emor.ee
Jaeseire Milline on toidukaupade jaeturu konkurentsiolukord, jaekettide kasvupotentsiaal ja riskid? Millised on arengud toidukaupade e-ostmisel? Küsitlus: sept-okt
Tulemused: okt
Kersten Jõgi
kersten.jogi@emor.ee
Tallinna kaubanduskeskuste seire Milline on konkurentsisituatsioon Tallinna suuremate kaubanduskeskuste ja kaubamajade vahel? Küsitlus: aug-sept
Tulemused: sept
Kersten Jõgi
kersten.jogi@emor.ee
E-kaubanduse seire Kui aktiivsed on Eesti elanikud internetist ostmisel? Mida ja millistest e-poodidest eelistatakse osta? Küsitlus: jaan-mai
Tulemused: juuni
Kersten Jõgi
kersten.jogi@emor.ee
Consumer CV. Eesti, Läti ja Leedu Unikaalne tarbijaturu segmentatsioon, mille aluseks on mahukas andmebaas Baltikumi elanike väärtushinnangutest, tarbimishoiakutest, huvidest, vaba aja sisustamisest, tarbimiskäitumisest ligi 100 tootekategoorias ja meediaeelistustest. Küsitlus: jaan-aprill
Tulemused: mai
Aivar Voog
aivar.voog@emor.ee
TNSAtlas. Eesti, Läti ja Leedu  Strateegiline ja unikaalne turundusjuhi töövahend, mis uurib tarbija, brändi ja meedia omavahelist suhet. See toetab nii bränditurundust ja kommunikatsiooni kui ka meediaplaneerimist strateegilisel tasandil. Uuringus on vaatluse all umbes 100 tooterühma ja umbes 1300 brändi igas riigis. Tulemused: Eesti – mai
Läti ja Leedu – juuli
Elvin Heinla
elvin.heinla@emor.ee
Car Brand Health. Eesti, Läti ja Leedu Millist positsiooni omab teie automark ostjate seas? Millised on teie automargi kuvandi tugevused ja nõrkused? Kui lojaalsed on kliendid teie automargile ja kes on olulisimad konkurendid? Millised aspektid on uue auto valikul kõige olulisemad?
Uuringu valim 500 inimest igas riigis, kokku 1500 inimest Baltikumis. Turu trendid aastast 2005.
Küsitlus: aprill-mai
Tulemused: mai
Triinu Ojala
triinu.ojala@emor.ee
Suur-Tallinna kinnisvarauuring Uue kodu ostjate soovid ning ostukogemusega inimeste kliendikogemus. Kinnisvaraarendusbrändide tuntus. Küsitlus: mai
Tulemused: juuni
Tauno Mändla
tauno.mandla@emor.ee
Finantsseire Põhjalik ülevaade Eesti elanike hinnangutest nii oma leibkonna kui ka riigi majanduslikule olukorrale. Finantskäitumise kaardistus, ootused tulevikule, investeerimine ja säästmine, ettevõtlikkus, pankade tuntus ja kasutamine, FinTech ettevõtete tuntus ja krüptoraha. Tulemused: Eesti – august
Läti ja Leedu – sügis
Lele Aak
lele.aak@emor.ee

 

Kersten_Jogi

Kersten Jõgi

Uuringuekspert, Kantar Emor

Sõna „kaubanduskeskus“ on ajale jalgu jäänud – tegemist ei ole pelgalt kaupade müügile orienteeritud ostukoha, vaid tõmbekeskusega, kuhu tullakse eri teenuseid tarbima ning meelelahutust otsima.