Trendiuuringud 2019

Kantar Emori trendiuuringud täiendavad meie mitmekesiseid trendiandmebaase, osa trende on ajaliselt pikad.

Trendiandmestikku kasutame analüüsideks ja ärinõustamisel. Trendiuuringute aruanded on mugavalt ja kiirelt kättesaadavad.

Leia oma ettevõttele kasulik trendiuuring ja võta meiega ühendust!

Trendiuuringute ajakava 2019. aastal:
Trendiuuring Trendiuuringu sisu Ajakava Kontakt
Uue kodu uuring Eestis Millised on elanike ootused ja vajadused uue kodu soetamisel? Küsitlus: jaanuar-veebruar
Tulemused: veebruar
Tauno Mändla
tauno.mandla@emor.ee
IKT tööandjate maine Eestis Milline on IKT ettevõtete tuntus ja maine IT valdkonna töötajate seas? Küsitlus: veebruar
Tulemused: märts
Lele Aak
lele.aak@emor.ee
NPS võrdlusbaasi uuring Eestis Kas minu klientide kõrge rahulolu on piisavalt kõrge võrreldes konkurentidega ja teenindustippudega? Küsitlus: märts
Tulemused: aprill-mai
Lele Aak
lele.aak@emor.ee
  Brändide edetabel Eestis, Lätis ja Leedus Millised on meeldivamad brändid elanike jaoks? Valik tehakse 150 brändi hulgast. Küsitlus: aprill
Tulemused: mai
Aivar Voog
aivar.voog@emor.ee
Tööandjate maine Eestis, Lätis ja Leedus Kuidas jõuda mainekamate tööandjate pingerea tippu? Küsitlus: aprill
Tulemused: mai
Mari-Liis Eensalu
mari-liis.eensalu@emor.ee
  Finantsseire uuring Eestis, Lätis ja Leedus Elanike suhtumine rahaasjadesse ja käitumine finantsmaailmas. Küsitlus: mai
Tulemused: juuni
Lele Aak
lele.aak@emor.ee
Ülikoolide maineuuring Eesti kõrgkoolide üldine mainepositsioon ja kuvand. Küsitlus: mai
Tulemused: juuni
Annette Schultz
annette.schultz@emor.ee
Kinnisvaraettevõte seire Eestis Kinnisvaraarendajate tuntus, kuvand (NS) ja kasvupotentsiaal, kliendikogemus, kokkupuutepunktid. Küsitlus: mai
Tulemused: juuni
Tauno Mändla
tauno.mandla@emor.ee
E-kaubanduse seire Eestis

 

Eesti elanike aktiivsus internetist ostmisel. Mida ja millistest e-poodidest eelistatakse osta? Milliseid kättetoimetamisviise eelistatakse? Küsitlus: jaanuar-mai
Tulemused: juuni
Kersten Jõgi
kersten.jogi@emor.ee
TNSAtlas. Eesti, Läti ja Leedu

 

Milline on tarbija, brändi ja meedia omavaheline suhe. Uuringus on vaatluse all ca 100 tooterühma ja ca 1300 brändi. Tulemused:
Eesti – mai
Läti ja Leedu – juuli
Elvin Heinla
elvin.heinla@emor.ee
Consumer CV Eestis

 

Unikaalne tarbijaturu segmentatsioon, mille aluseks on mahukas andmebaas Eesti elanike väärtushinnangutest, tarbimishoiakutest, huvidest, vaba aja sisustamisest, tarbimiskäitumisest. Küsitlus: jaanuar-aprill
Tulemused: juuni
Aivar Voog
aivar.voog@emor.ee
Tallinna kaubanduskeskuste seire Konkurentsisituatsioon Tallinna suuremate kaubanduskeskuste ja kaubamajade vahel. Küsitlus: august-september
Tulemused: september
Kersten Jõgi
kersten.jogi@emor.ee
Jaeseire Eestis

 

Toidukaupade jaeturu konkurentsiolukord, jaekettide kasvupotentsiaal ja riskid. Arengud toidukaupade e-ostmisel. Küsitlus: september-oktoober
Tulemused: oktoober
Kersten Jõgi
kersten.jogi@emor.ee
Suurettevõtete tuntus ja maine Eestis Millised on Eesti mainekaimad suurettevõtted? Küsitlus: november Tulemused: detsember Katrin Männaste
katrin.mannaste@emor.ee
Piiriülese kaubanduse seireuuring

 

Kui suure osakaaluga on alkoostud Lätist ja Läti ostude emotsiooniindeks.

 

Küsitlus: märts, august ja detsember
Tulemused: küsitlusele järgneva kalendrikuu alguses
Aivar Voog
aivar.voog@emor.ee
Erakondade seire  Erakondade reitingud, dünaamika, kasvupotentsiaal Toimub regulaarselt iga kuu Aivar Voog
aivar.voog@emor.ee
Karin Niinas

Karin Niinas

Juhataja, Kantar Emor

Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.