Uued kliendid

Kliendibaasi suurendamine, hõlmates uusi kasumlikke kliente

Uued kliendid ja konkurentidelt turuosa haaramine on üks kasvuvõimalus. Keeruline küsimus on, millised uued kliendid toetavad kasvu, millised mitte. Kliendikäitumine ja brändi valik võivad olla harjumuslikud või kaalutletud, ratsionaalsed või hoopis emotsioonidel põhinevad. Kasumlike klientide hõlmamiseks on vajalik teada, kuidas inimesed teie toodete ostuotsuseid teevad.

Karin Niinas

Karin Niinas

Juhataja, Kantar Emor

Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.