Uued turud

Sisenemine uutele turgudele või uutesse tootekategooriatesse

Uutele aladele ja uutesse tootekategooriatesse liikumine on jõuline strateegia, mis võib toetada ettevõtte järjepidevat kasvu. Et olla edukas, tuleb hästi mõista turu dünaamikat, tarbijate käitumist ja sihtturgude konkurentsimaastikku. Kõike seda Kantar Emor ja Kantari globaalne võrgustik pakub.

Kantari eksperdid töötavad kõikidel võtmeturgudel ja meie uuringulahendused on end üleilmselt tõestanud. Me aitame oma klientidel leida uusi kasvuvõimalusi uutel turgudel ja uutes valdkondades, toetudes Kantari kolleegide kompetentsile erinevates valdkondades ja kohalike olude mõistmisel üle kogu maailma.

Kersten_Jogi

Kersten Jõgi

Uuringuekspert, Kantar Emor

Sõna „kaubanduskeskus“ on ajale jalgu jäänud – tegemist ei ole pelgalt kaupade müügile orienteeritud ostukoha, vaid tõmbekeskusega, kuhu tullakse eri teenuseid tarbima ning meelelahutust otsima.