Uued turud

Sisenemine uutele turgudele või uutesse tootekategooriatesse

Uutele aladele ja uutesse tootekategooriatesse liikumine on jõuline strateegia, mis võib toetada ettevõtte järjepidevat kasvu. Et olla edukas, tuleb hästi mõista turu dünaamikat, tarbijate käitumist ja sihtturgude konkurentsimaastikku. Kõike seda Kantar Emor ja Kantari globaalne võrgustik pakub.

Kantari eksperdid töötavad kõikidel võtmeturgudel ja meie uuringulahendused on end üleilmselt tõestanud. Me aitame oma klientidel leida uusi kasvuvõimalusi uutel turgudel ja uutes valdkondades, toetudes Kantari kolleegide kompetentsile erinevates valdkondades ja kohalike olude mõistmisel üle kogu maailma.

Karin Niinas

Karin Niinas

Juhataja, Kantar Emor

Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.