Kliendisuhete TRI*M

relationshipTRI*M
Kliendisuhte dekodeerimine

 

Kliendid on iga ettevõtte oluline vara.  Kliendikogemused  võivad luua tugevaid kasumlikku kasvu toetavaid suhteid klientidega.

RelationshipTRI*M  ehk kliendisuhete TRI*M  on meie ainulaadne lähenemine, mis aitab mõista, millised hetked on teie klientidele kõige olulisemad. Meie lahendus tuvastab klientide ootused  ja kas pakutav vastab nende ootustele. Kliendisuhete TRI*M eristab olulist ebaolulisest, nii saate strateegilisel suunavalikul kui ka igapäevastes tegemistes keskenduda just olulisele.

RelationshipTRI*M annab vastused küsimustele:
  • Kui tugevad on mu kliendisuhted?
  • Millised hetked ja puutepunktid  on kõige olulisemad kliendisuhete loomisel?
  • Kui väga (ja miks) on mu kliendid huvitatud konkurentidest?
  • Kuidas mu klientide kogemused mõjutavad nende tulevikukäitumist?

 

 

Mari-Liis Eensalu

Mari-Liis Eensalu

Kantar Emori juhtekspert

+372 626 8534

Katrin Männaste

Katrin Männaste

Emori uuringuekspert, Kantar Emor

Viimastel aastatel aset leidnud muutused brändide edetabelis viitavad sellele, et Eesti elanikud hindavad üha enam globaalseid ja vähem kohalikke kaubamärke. Nii leiame Kalevi kõrvalt Google’i.