Kliendisuhete TRI*M

relationshipTRI*M
Kliendisuhte dekodeerimine

 

Kliendid on iga ettevõtte oluline vara.  Kliendikogemused  võivad luua tugevaid kasumlikku kasvu toetavaid suhteid klientidega.

RelationshipTRI*M  ehk kliendisuhete TRI*M  on meie ainulaadne lähenemine, mis aitab mõista, millised hetked on teie klientidele kõige olulisemad. Meie lahendus tuvastab klientide ootused  ja kas pakutav vastab nende ootustele. Kliendisuhete TRI*M eristab olulist ebaolulisest, nii saate strateegilisel suunavalikul kui ka igapäevastes tegemistes keskenduda just olulisele.

RelationshipTRI*M annab vastused küsimustele:
  • Kui tugevad on mu kliendisuhted?
  • Millised hetked ja puutepunktid  on kõige olulisemad kliendisuhete loomisel?
  • Kui väga (ja miks) on mu kliendid huvitatud konkurentidest?
  • Kuidas mu klientide kogemused mõjutavad nende tulevikukäitumist?

 

 

Mari-Liis Eensalu

Mari-Liis Eensalu

Kantar Emori juhtekspert

+372 626 8534

Karin Niinas

Karin Niinas

Juhataja, Kantar Emor

Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.