Kliendistrateegiad

Leiame kliendisuhteid mõjutavad momendid

Kliendid on iga ettevõtte oluline vara. Kliendikogemused on mitmekesised, seal on palju unikaalsed hetki, mis võivad teie brändi kasvu toetada või brändi haavata.

Kuidas leida üles erakordse potentsiaaliga momendid, kliendikogemuse hetked, mis suurendavad klientide lojaalsust ja annavad suurema investeeringutasuvuse?

Me aitame teil tuvastada, optimeerida ja aktiveerida hetki, mis loovad oma klienditeekonnal positiivseid ja jätkusuutlikke emotsioone.

Kliendistrateegiate uuringulahendid
Kliendisuhted

kliendisuhted

Kliendisuhte dekodeerimine

Kliendisuhete TRI*M ehk relationshipTRI*M aitab teil suurendada oma klientide lojaalsust, avades iga eduka kliendisuhte keskmes oleva unikaalse koodi.

Loe lähemalt.

Klienditagasiside reaalajas

Väärtuslike kliendihetkede loomine

TransactionTRI*M mõõdab klientide emotsionaalseid reageeringuid klienditeekonna olulistel suhtlemishetkedel ning toetab kasumlike kliendisuhete loomist.

Loe lähemalt.

Uuri ka TNSMyClienti kohta.

Töötajate kaasamine

Edukamaks sisejõul

TRI*M HiPO (High Performance Organisation) on töötajate uuringute raamistik, mis mõõdab teie organisatsiooni toimivust. Ta tuvastab teie organisatsiooni tugevad küljed ja tähelepanu vajavad  valdkonnad.

Loe lähemalt.

Uuri ka TNSMyClienti kohta.

Kiirpilk organisatsioonile

StandardTRIM

TRI*M Standard on lihtne, kiire veebipõhise aruandlusega personaliuuring, mis mõõdab töötajate pühendumuse taset ja seda kõige rohkem mõjutavaid tegureid.

Loe lähemalt.

Katrin Männaste

Katrin Männaste

Emori uuringuekspert, Kantar Emor

Viimastel aastatel aset leidnud muutused brändide edetabelis viitavad sellele, et Eesti elanikud hindavad üha enam globaalseid ja vähem kohalikke kaubamärke. Nii leiame Kalevi kõrvalt Google’i.