Trükimeedia

Trükimeedia loetavuse uuringu eesmärk on aidata turundajal ja ka trükimeedia väljaandjal endal valida oma sihtrühmaga suhtlemiseks ning reklaamikanalina sobivaimaid väljaandeid. Väljaannetele annab uuring kasulikku teavet loetavuse ja lugejate kirjelduse kohta, olles väärtuslikuks sisendiks väljaande õigele sihtrühmale suunamisel.

Uuring kaardistab ajalehtede ja ajakirjade lugejaskonna suuruse ning neid iseloomustavaid tunnuseid, nagu lugejate profiil ja lugemissagedus.

Elvin Heinla

Elvin Heinla

Uuringuekspert

+372 626 8510

Mari-Liis Eensalu

Juhtekspert, Kantar Emor

Tööandjate maine uuring näitab, et inimeste jaoks on tööandja valikul kõige olulisemad korralik palk, kindlus töö koha säilimises ning et töötajad tunneksid, et tööandja neist hoolib. Töötajaid väärtustav kuvand kujuneb erinevate tegurite koosmõjus: lisaks materiaalsele motivatsioonipaketile on väga oluline ka juhtimiskultuur.