Trükimeedia

Trükimeedia loetavuse uuringu eesmärk on aidata turundajal ja ka trükimeedia väljaandjal endal valida oma sihtrühmaga suhtlemiseks ning reklaamikanalina sobivaimaid väljaandeid. Väljaannetele annab uuring kasulikku teavet loetavuse ja lugejate kirjelduse kohta, olles väärtuslikuks sisendiks väljaande õigele sihtrühmale suunamisel.

Uuring kaardistab ajalehtede ja ajakirjade lugejaskonna suuruse ning neid iseloomustavaid tunnuseid, nagu lugejate profiil ja lugemissagedus.

Elvin Heinla

Elvin Heinla

Kantar Emori uuringuekspert

+372 626 8510

Karin Niinas

Karin Niinas

Juhataja, Kantar Emor

Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.