Vastajale

Sinu arvamus loeb! Emori uuringutes osalejana mõjutavad just Sinu hinnangud mitmesuguseid valdkondi meie igapäevaelus: näiteks uute seaduste väljatöötamist; paremate ja tarbijasõbralikemate toodete ja teenuste kujundamist; turundajate ja kaupmeeste hinnakujunduse poliitikaid või tele- ning raadioprogrammide sisukust. Täname Sind Kantar Emori uuringutes osalemise eest!

Kristiina Saks

Juhtekspert, Kantar Emor

Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.