Miks hakata Emori vastajaks?

Kui vastad uuringutele, ei saa Sa kunagi öelda, et „Keegi pole minu käest küsinud!“

Lisaks on oluline teada, et:
  • Uuringute läbiviimisel järgib Kantar Emor kõiki häid uuringutavasid ning Euroopa Arvamus- ja Turundusuuringute Ühingu E.S.O.M.A.R. avaliku arvamuse küsitluse läbiviimise reegleid, mille oluliseks osaks on vastajate õiguste ja konfidentsiaalsuse kaitse.
  • Uuringutes osalemine on alati vabatahtlik. Me loodame Sinu vastamisvalmidusele, kuid Sul on õigus vastamisest ka keelduda, jätta vastamata mõnele konkreetsele küsimusele või intervjuu katkestada. Intervjuu katkestamisel ei ole kahjuks võimalik Sinu poolt antud vastuseid uuringu tulemuste kokkuvõtmisel kasutada.
  • Kantar Emor tagab iga vastaja anonüümsuse ja vastuste konfidentsiaalsuse. Sinu vastuseid uuringuküsimustele ei seostata Sinu isikuandmetega ega edastata uuringute tellijatele. Kõikide vastajate arvamuste hilisem analüüs toimub üldistatud kujul, s.o sotsiaal-demograafiliste näitajate, mitte üksikisiku tasandil. Meie privaatsuspoliitika põhimõtetega saab tutvuda SIIN.
  • Infot uuringutulemuste kohta, mille omandiõigus kuulub Kantar Emorile, saate lugeda meedia vahendusel ja meie kodulehelt Uudiste rubriigist. Kantar Emor ei avalikusta neid uuringuandmeid, mille kasutus- ja avaldamisõigus on ainult uuringu tellijatel. Samuti saad tellida Kantar Emori uudised mugavalt otse endale postkasti, liitudes meie uudiskirjaga.

Kristiina Saks

Juhtekspert, Kantar Emor

Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.