Kommunikatsiooni testimine: AdEval

Reklaami efektiivsus tarbija pikaajalise mälu vallutamisel

AdEval

 

Reklaami lühiajalise mõju mõõtmine on lihtne, märksa keerukam on aga mõõta kampaania pikaajalist mõju brändile ja brändi kasvule.

Lühiajaline mõju kajastub müügis, ostukavatsuses, ka reklaami märkamises ja valmisolekus sellest rääkida.

Reklaami pikaajalise mõju põhiküsimus on, kas reklaam tungib läbi tarbija tähelepanufiltri. Milline on reklaami potentsiaal emotsionaalse seotuse tugevdamisel ning kuidas kommunikatsiooni efektiivsemaks muuta?

AdEval on käitumisteadustele tuginev lähenemine reklaamide eeltestimisel ja kampaania tulemuslikkuse hindamisel. AdEval uuring annab selge suuna ja teadmise, mis aitab luua efektiivseid kampaaniaid ja aitab jätta jälje tarbijate pikaajalisesse brändimälusse.

AdEval annab vastused küsimustele:
  • Milline on teie reklaami efektiivsus ekraane täis maailmas?
  • Kui tugevalt mõjutab reklaami loovlahend teie brändi?
  • Kas reklaam mõjutab asjakohaselt pikaajalist kasvu mõjutavat brändimälu?
  • Kas reklaam toetab brändi strateegiat ja positsioneeringut?
AdEval kasud:
  • Annab võrdlevad mõõdikud reklaami lühiajalise ja pikaajalise mõju kohta.
  • Annab reklaami diagnostika ja suunised loovlahenduse efektiivsemaks muutmiseks.
  • Aitab mõista paremini aju ja reklaami vastuvõtuprotsessi, miks on ühel reklaamil vaid lühiajaline mõju, aga teine reklaam jõuab pikaajalisse mällu.
  • Tagab, et reklaam ei ole ainult tõhus, vaid hoiab ka teie brändi vajalikus õiges strateegilises suunas.
Kersten Jõgi

Kersten Jõgi

Kantar Emori uuringuekspert

+372 626 8582

Margo Veskimägi

Balti regiooni juht, Kantar Emor

On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.