Brändi- ja kommunikatsiooniuuringud

Brändi- ja kommunikatsiooniuuringud

Inimeste ja brändide kokkupuutehetki on palju, alates meediakommunikatsioonist, suhtlusest kaupluses kuni toote ja teenuse kasutuskogemuseni. Edukad brändid oskavad teha turundusvalikuid ja panustada vaid õigetesse, tarbijaid tõesti mõjutavatesse puutepunktidesse, muutes nii oma brändi vastupandamatuks ja edukaks.

Me aitame teil leida paljudest puutepunktidest need olulised momendid, mis mõjutavad turgu ja aitavad teie brändil kasvada.

Aivar Voog

Aivar Voog

Kantar Emori uuringuekspert

+372 626 8538

Karin Niinas

Karin Niinas

Juhataja, Kantar Emor

Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.