TNSAtlas

TNSAtlas on strateegiline ja Eestis unikaalne turundusjuhi töövahend, mis uurib tarbija, brändi ja meedia omavahelist suhet. See toetab nii bränditurundust ja -kommunikatsiooni kui ka meediaplaneerimist strateegilisel tasandil.

TNSAtlas analüüsib brändide positsiooni ning kaardistab turunduskommunikatsiooni sihtrühmi. Erinevaid mooduleid on võimalik vaadata iseseisvalt või tervikpildi saamiseks ja seoste leidmiseks omavahel põimitult. Nii annab andmebaas teavet brändi tuntuse ja eelistuse kohta ning analüüsib tulemusi meediatarbimise lõikes. Kogu brändi tunnuste infot saab analüüsida ning siduda meediatarbimise osaga, millesse on kaasatud tele-, trükimeedia, internet ja raadio. Lisaks on kogu info seotud meediapäeva mooduliga, mis näitab erinevate meediate jälgimist erinevatel kellaaegadel.

TNSAtlas põhineb esmatarbekaupade, kestvuskaupade ja ostukohtade analüüsil. Uuringus on vaatluse all ligikaudu 100 tooterühma ja 1300 brändi. Sõltuvalt tooterühmast uuritakse brändide tuntust, tarbimist ja eelistust.

Sihtrühma analüüsile lisab väärtust informatsioon tarbija vaba aja veetmise, hobide, reisimise ja huvide kohta. Lisaks sisaldab uuring valikuliselt teavet inimeste üldiste hoiakute ja erinevatesse teemadesse suhtumise osas.

Analoogsed uuringud ja andmebaasid on saadaval ka Läti, Leedu, Soome ja mitmete muude riikide kohta. See on soodne võimalus hankida baasteavet välisriigi turu kohta. Küsi lisa!

Elvin Heinla

Elvin Heinla

Kantar Emori uuringuekspert

+372 626 8510

Karin Niinas

Karin Niinas

Juhataja, Kantar Emor

Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.