Brändi väärtus ja seire: ConversionModel

Brändi väärtus ja seire: ConversionModel

Edukad lahingud brändi turuosa suurendamiseks

ConversionModel

 

Brändide igapäevane lahinguväli on võitlus juhtkoha pärast tarbija meeltes, suurem brändijõud ehk Power in the mind annab võitlusväljal eelise. Brändijõud näitab isiku ja brändi psühholoogilist seotust ning brändiga seotud soovide ja nõudluse loomise efektiivsust.

ConversionModel aitab mõista brändi ja tarbija vahelist suhet muutuvas ja tihedas konkurentsikeskkonnas ning teha brändi kasvu toetavaid otsuseid.

ConversionModel annab vastused küsimustele:
  • Kui edukas on mu bränd turukonkurentsis? Kuidas paremini mõista tarbija käitumist?
  • Milliselt konkurendilt saan endale tarbijaid juurde võita ja seeläbi kasvada?
  • Kelle eest pean end tugevamalt kaitsma ennetamaks turuosa kaotust?
  • Millised turundustegevused mõjutavad kasvu kõige efektiivsemalt?
  • Kuidas luua püsivaid suhteid brändi ja tarbijate vahel ja kasvatada brändi?
  • Kuidas suurendada olemasolevate tarbijate ja klientide oste ning seeläbi kasvada?
  • Kuidas turu päästikud ja barjäärid mõjutavad olulisi kokkupuutepunkte tarbijatega?
Aivar Voog

Aivar Voog

Kantar Emori uuringuekspert

+372 626 8538

Karin Niinas

Karin Niinas

Juhataja, Kantar Emor

Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.